پیام KON-MED به مناسبت روز اول می

کنفدراسیون جوامع کوردستانی در آلمان (KON-MED) در پیام روز اول ماه می خود گفت: «امیدواریم سال ۲۰۲۴ سال و آغازی باشد که در آن طبقه کارگر و زحمتکش با دانش اخلاقی و سیاسی دوباره به پا خیزند.»

کنفدراسیون KON-MED در بیانیه کتبی خود اعلام کرد: «از سال ۱۸۹۰، خلق ستمدیده و زحمتکش جهان با روحیه حمایت و مبارزه علیه بی‌عدالتی، «۱ می جشن کارگر و زحمتکشان» را جشن می‌گیرند. ۱ می امروز مهمتر از هر زمان دیگری است.»
در ادامه این بیانیه این مطالب آمده است: «پارادایم ما مبتنی بر آزادی اکولوژیکی، دموکراتیک، اخلاقی، سیاسی و آزادی‌خواهی زنان در سطحی حیاتی حائز اهمیت است. طبقه کارگر عنصر اساسی جامعه دموکراتیک است. تا زمانی که این عنصر به دانش اخلاقی و سیاسی جدیدی نرسد، رهایی از نظام برده‌داری مدرن غیرممکن است.
مبارزات نیم قرن ما برای آزادی در کوردستان، همه بخش‌های جامعه را شامل می‌شود و اینکه منبع قدرت این مبارزات، حزب کارگران کوردستان (پ‌ک‌ک) است اتفاقی نیست. مبارزه با شر و تمام هزینه‌هایی که در این راه پرداخته شده است، در ذات خود برای آزادی طبقه کارگر و زحمتکشان است. اگر طبقات کارگر و زحمتکشان بین‌المللی با این نیرو، وارد اتحاد و پشتیبانی از همدیگر شوند ما به آزادی بزرگ امیدوار خواهیم بود و این مشعلی برای روشنایی روزهای آینده خواهد بود.
با این باور، امیدواریم سال ۲۰۲۴ سالی نو و آغازی دوباره برای طبقه کارگر و زحمتکش باشد تا بار دیگر با دانش اخلاقی و سیاسی به پا خیزد.»