شمار جدید سرخوبون منتشر شد

۵۰۸مین شماره روزنامه سرخوبون با سرتیتر ‌«راهی برای اشغالگری وجود ندارد» منتشر شد.

روزنامه سرخوبون

در شماره این ماه روزنامه سرخوبون، از کتاب رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با عنوان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«در خاورمیانه بحران تمدن و رهیافت مدرنیته دمکراتیک» یک نوشتار با عنوان ‌«رهیافت مدرنیته دمکراتیک در خاورمیانه» و همچنین رهنمودهای اجتماعی، اکولوژیک-اکونومیک ارائه شده و در این روزنامه منتشر شدند.

در این روزنامه ارزیابی‌های یکی از بنیانگذاران حزب کارگران کوردستان ‌(پ‌ک‌ک)، علی حیدر قیطان در ارتباط با سالگرد بنیانگذاری پ‌ک‌ک جای گرفته است. این ارزیابی با عنوان ‌«رهبری ساده‌ترین انسان است» بیان شده و بخش‌هایی از دیالکتیک مبارزه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان ارائه داده شده است.

در این روزنامه مصاحبه ویژه با عنوان ‌«خاورمیانه اهمیت خود را حفظ می‌کند» با ریاست مشترک کنفدرالیسم جوامع کوردستان ‌(ک‌ج‌ک)، جمیل بایک انجام شده است.

در ۵۰۸مین شماره، نوشته عضو کمیته اجرایی پ‌ک‌ک، دوران کالکان با عنوان ‌«خلق کورد به فاشیسم اجازه نداد» منتشر شده است.

در این شماره از روزنامه سرخوبون،‌عضو کمیته اجرایی پ‌ک‌ک، دوران کالکان با عنوان ‌«‌‌‌‌‌‌‌مورخ ۱ می ما کارزار جهانی آزادی را گسترش خواهیم داد»،‌ ارزیابی‌هایی وسیعی انجام داده است.

در این شماره نوشته زلار استرک با عنوان ‌«مرکز فکری رهبر آپو، فکر آزادی زنان را بنا می‌نهد» درج شده و در این نوشتار مبارزه ایدئولوژیک ارزیابی شده است.

مقاله ‌«خاطره» از سوی رئوف کاراکوچان و سرحد انگیزگ نوشته شده و بخشی از زندگی انقلابی فرمانده گریلا شهید وایدالدین کیتای را به مخاطبان ارائه نموده است.