خبر فوری: در متینا ۱۵ اشغالگر مجازات شدند

ه‌پ‌گ‌: در تپه آمدیه یک اشغالگر مجازات شد

مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی ه‌پ‌گ‌ طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در منطقه زاپ، براثر عملیات‌های تک‌تیراندازی یک اشغالگر مجازات شده است و دوربین‌های نظارتی نیز منهدم شدند.

بیانیه مرکز مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ) به شرح زیر است‌:

‌«اطلاعات کاملتر درباره عملیات‌ها و حملات ارتش اشغالگر ترکیه بدین شرح است‌:

در منطقه شهید دلیل واقع در غرب زاپ‌؛

مورخ ۲۲ آوریل در ساعت ۰۸‌:۴۷ و ۰۸‌:۴۵ در منطقه شهید دلیل در مناطق مقاومتی تپه آمدیه برعلیه اشغالگران و سیستم دوربین‌های نظارتی اشغالگران، عملیات تک‌تیراندازی صورت گرفت. در نتیجه این عملیات‌ یک اشغالگر مجازات شده و ۲ سیستم دوربین نظارتی هم منهدم شدند.

مورخ ۲۳ آوریل در ساعت ۰۸‌:۵۰ و ۰۸‌:۵۵ دقیقه د منطقه مقاومتی تپه آمدیه با عملیات تک‌تیراندازی،‌ سیستم دوربین‌های نظارتی هدف گرفته شدند. براثر این حمله ۲ سیستم دوربین نظارتی منهدم شدند.

مورخ ۲۲ آوریل در ساعت ۱۴‌‌‌‌‌‌‌‌:۳۰ در منطقه مقاومتی تپه جودی اشغالگران تحرکاتی انجام دادند و قصد داشتند که دوربین‌های نظارتی را نصب کنند، که با سلاح‌های نیمه اتوماتیک مداخله صورت گرفت و نیروهای ما نگذاشتند که دوربین‌های‌ نظارتی نصب شوند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه‌؛

۲۱، ۲۲ و ۲۳ آرویل در از توابع منطقه متینا شامل شلازه، درگله، بشیلی، سرمتینا ۸ بار. در منطقه شهید دلیل واقع در غرب زاپ، تپه بهار و تپه جودی ۳ بار. از توابع منطقه خاکورک شامل سنین ۲ بار و در مجموع ۱۳ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

۲۱ آوریل از توابع منطقه متینا مناطق مقاومتی شلازه توسط هلیکوپترها بمباران شد.‌‌»