مبارزان آزادی کوردستان در منطقه خنوس عملیات انجام دادند

مبارزان آزادی کوردستان ‌(ماک) اعلام کردند که در منطقه خنوس واقع در ارزروم برعلیه خانه یک جاسوس دولت ترکیه به نام حاجی.آ با کوکتول مولوتوف و مواد منفجره دست‌ساز عملیات انجام دادند.

عملیات علیه جاسوس جنگ‌ ویژه

مبارزان آزادی کوردستان ‌(ماک) در یک بیانیه اعلام کرد که آنان مورخ ۲۳ آوریل در ساعت ۲۲‌:۳۰ دقیقه در منطقه خنوس واقع در ارزروم برعلیه خانه یک جاسوس به نام حاجی.آ عملیات انجام دادند که مدت زمان درازی است با دولت اشغالگر همکاری و همدستی می‌کند، این عملیات با کوکتول مولوتوف و مواد منفجره دست‌ساز انجام شده است.

در این اعلام شده که پس از این عملیات آمبولانس و گروه‌های پلیس بسیاری در اطراف منزل این جاسوس منتقل شدند. همچنین مشخص شده است که مبارزان موفقیت‌آمیز محل عملیات را ترک کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است‌: ‌«ما هرگز تحت کنترل امپراتوری ترس که دولت قاتل ترکیه قصد ایجادش را دارد در نخواهیم آمد. کاملا برعکس، موجودیت ما برای دولت فاشیست ترکیه و همکاران و همدستانش در کوردستان خوف‌آور است. ما فرزندان میهن‌دوست کورد هستیم که با قول انتقام زندگی می‌کنیم. ما در کوردستان به اعمال فاشیستی و خط خیانت اجازه حضور نخواهیم داد.»