ه‌ب‌د‌ه در مورد «گردشگری» هشدار داد: در سیاست‌های جنگی شریک نشوید

کمیته اجرایی ه‌ب‌د‌ه اعلام کرد که بخش گردشگری منبع درآمد مهمی برای فاشیسم است و اعلام کرد که این جنگ کثیف را تامین مالی می‌کند. از این رو از همه خواست که مشتری و شریک این جنگ کثیف نشوند.

بیانیه‌ی ه‌ب‌ده در رابطه با توریسم

کمیته اجرایی جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌د‌ه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مبارزه بین مستضعفان و حاکمان در طول تاریخ در سطوح مختلف ادامه داشته است، امروز هم در خاک کوردستان، جنگ کثیفی که دولت فاشیستی حزب عدالت و توسعه (آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ) به راه انداخته است، به مرحله مهمی رسیده است. مقامات فاشیست در تلاش برای شکست دادن مبارزات آزادی کوردها هستند.»

در ادامه بیانیه اعلام شد که فاشیسم آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ از تمام فرصت‌های خود برای تامین مالی سیاست‌های جنگی در ترکیه و کوردستان استفاده می‌کند.

در این بیانیه اعلام شد یکی از منابع مالی مهم فاشیسم، بخش گردشگری است و گفته شد: «باید مردم ما بدانند که هر ورود به این حوزه به بمب و مرگ و خون علیه کارگران و مبارزان ترکیه و کوردستان تبدیل می‌شود.

حکومت اردوغان به دلیل سیاست‌های جنگی‌اش در معرض دید مردم جهان قرار گرفته و محکوم شده است. مردم جهان روز به روز بهتر می‌بینند که حکومت او چیزی جز فقر و جنگ برای مردم به ارمغان نمی‌آورد.

شریک این جنگ کثیف نشوید

درخواست ما از مردم ترکیه و جهان این است که در طول بحران اقتصادی به هیچ وجه از دولت آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ حمایت نکنند. وقتی مردم وسعت جنگ کثیف و فشار حکومت فاشیستی را در نظر می‌گیرند، هیچکس نباید به عنوان توریست به ترکیه برود و در این جنگ کثیف شریک شود. در شرایط کنونی رفتن به ترکیه به عنوان توریست و خرج کردن پول در آنجا به پشتوانه مستقیم اشغالگری دولت فاشیست ترکیه در خاک کوردستان تبدیل می‌شود.

حکومت فاشیست از هر روشی که استفاده کند، در برابر مبارزه انقلابی متحد خلق‌های ترکیه و کوردستان شکست خواهد خورد.

امروز روز برافراشتن مبارزات آزادیخواهانه علیه فاشیسم است، روز جمع شدن دور پرچم انقلاب متحد است.

مشتری این بخش تامین مالی جنگ نباشید، شریک این جنگ کثیف نشوید.

کسانی که این جنگ کثیف را به راه می‌اندازند شکست می‌خورند، مردمی که مقاومت می‌کنند پیروز می‌شوند.»