مبارزان ک‌ب‌د‌ه دو کارخانه و یک خودرو را در بورسا هدف قرار دادند

مبارزان سَما یوجه ک‌ب‌د‌ه گزارش دادند که علیه توطئه ۹ اکتبر و انزوا، دو کارخانه و یک خودروی لوکس را در بورسا به آتش کشیدند.

عملیات‌های مبارزان ک‌ب‌د‌ه

مبارزان سَما یوجه ک‌ب‌د‌ه اعلام کردند که در اعتراض به توطئه بین‌المللی ۹ اکتبر و برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای «شما نمی‌توانید خورشید ما را تاریک کنید»، «مکان‌های فاشیست‌ها» را در بورسا به آتش کشیدند.

در بیانیه، این عملیات آمده است:

۱) روز ۴ اکتبر، حوالی ساعت ۱۴:۰۰، بخش انبار پارچه کارخانه نساجی ENA واقع در خیابان چیدَم در منطقه صنعتی ارگانیزه دمیرتاش در منطقه عثمان‌گازی بورسا با تکنیک سابوتاژی هدف قرار گرفت. در این عملیات به انبار و قسمتی از آن آسیب جدی وارد شد.

۲) شب ۲۸ سپتامبر، حوالی ساعت ۰۳:۰۰ یک خودروی لوکس که مشخص شده بود متعلق به یک فاشیست است در محله ساکاریا در منطقه عثمان‌گازی بورسا به آتش کشیده شد و منهدم شد.

۳) روز ۲۸ سپتامبر، ساعت ۰۴:۳۰ کارخانه پالَت‌سازی که در محله آلتین‌اُوا منطقه عثمان‌گازی بورسا به آتش کشیده شد، غیرقابل استفاده شد.»

در این بیانیه به حملات اشغالگرانه، انزوا و حمله به کارگران و زحمتکشان اشاره شده و تاکید شده است که مبارزه آزادی‌خواهانه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و پ‌ک‌ک برای آزادی خلق کورد در راهپیمایی انقلاب متحد تا پیروزی ادامه خواهد داشت.