١٠ کشته و ۴ زخمی؛ حاصل ۴ عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین علیه ارتش غاصب ترکیه

نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) علیه ارتش اشغالگر ترک و مزدوران آنکارا به عملیات‌های انتقامی ادامه می‌دهند. در عملیات‌‌‌های تازه HRE حداقل ١٠ نظامی و مزدور ترکیه به هلاکت رسیده‌اند.

مرکز رسانه نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های تازه مبارزان خود را منتشر کرد.

در اطلاعیه HRE آمده است:

"در فاصله روزهای ٢۶ الی ٣٠ ژوئن/ ۵ الی ٩ تیر ماه سلسله عملیات‌های موثری علیه ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش به انجام رسید. شرح عملیات‌ها بدین ترتیب است؛

روز ٢۶ ژوئن یک برجک دیدبانی مزدوران اشغالگر در شهر مارع هدف عملیات سوءقصد قرار گرفت. در نتیجه این عملیات یک مزدور کشته شد. همان روز در عفرین در میدان کاوه عملیاتی انفجاری به انجام رسید که در نتیجه آن ٣ مزدور از جمله یک سردسته‌ی تبهکاران کشته شدند و ۴ مزدور هم زخمی گردیدند. در این عملیات ٢ خودرو به تمامی منهدم شدند.

روز ٢٧ ژوئن در روستای دابق از توابع شهرک مارع علیه یک پایگاه ارتش اشغالگر ترک عملیاتی به انجام رسید. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌ها در این عملیات اطلاعی در دست نیست.

روز ٢٩ ژوئن مبارزان تک‌تیرانداز ما علیه یک پایگاه مزدوران اشغالگر سلسله عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در این عملیات‌ها ۵ مزدور ترکیه کشته شدند.

روز ٣٠ ژوئن در روستای کفر کلبین از توابع شهر اعزاز یک مزدور ترکیه از سوی تک‌تیراندازان ما کشته شد. همان روز در شهرک مارع در نتیجه عملیاتی انفجاری یک خودرو حامل دوشکا منهدم شد.

در مجموع عملیات‌های ذکر شده ١٠ اشغالگر کشته و ۴ اشغالگر زخمی شدند."