فرمانده ی.پ.ژ: انتقام یکایک جانباختگان و رفقای شهید را می‌گیریم

زوزان کوبانی فرمانده یگانهای مقاومت زنان در گفت‌وگو با خبرگزاری فرات ضمن ارزیابی مقاومت تاریخی عفرین تصریح کرد:"انتقام یکایک جانباختگان غیرنظامی و رفقا را از مهاجمان و اشغالگران می‌گیریم."

زوزان کوبانی فرمانده یگانهای مقاومت زنان در گفت‌وگو با خبرگزاری فرات ضمن ارزیابی مقاومت تاریخی عفرین تصریح کرد:"انتقام یکایک جانباختگان غیرنظامی و رفقا را از مهاجمان و اشغالگران می‌گیریم."

 

حمله اشغالگران به عفرین وارد بیست‌ودومین روز شد. ائتلاف ارتش ترکیه-داعش و القاعده با ضربات مهلک مبارزان ق.س.د متحمل تلفات بیشماری شده‌اند و ارتش ترکیه برای انتقام با هواپیماهای جنگی غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

 

زوزان کوبانی در ادامه با تأکید بر اینکه حملات رژیم ترکیه و تبهکاران وابسته هیچگاه به نتیجه نمی‌رسد اظهار کرد:"دولت فاشیست ترکیه با کمک تبهکاران النصره، القاعده، سلطان مرد و گروهک‌های دیگر جیره‌خور خود به خلق عفرین و کردها حمله‌ور شده است. این امر نشان می‌دهد که سیاست رژیم ترکیه تحمیل جنگ بر کردها است."

 

با کشتار غیرنظامیان خواهان دستیابی به نتیجه هستند

زوزان کوبانی بر این واقعیت صحه گذاشت که دولت ترکیه علیرغم استفاده از اسلحه‌های پیشرفته باز هم در مقابل مبارزان شکست خورده و به همین دلیل به ساکنان عادی حمله‌ور شده و افزود:" هدف ترکیه دستیابی به نتیجه با کشتار جمعی مردم است."

این فرمانده ی.پ.ژ در ادامه افزود:"مبارزان عفرین و ساکنان آن با مقاومت ٢١ روزه اخیر پیامی زلال را به جهانیان و بویژه اشغالگران دادند. آنان اعلام کردند 'که اینجا عفرین است و خاک کردستان است. تلاشهای رژیم ترکیه برای اشغال عفرین هیچگاه به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید، زیرا ما صاحبان اصلی این خاک و این مقاومت تاریخی هستیم'."

 

پوزه دولت ترکیه را می‌شکنیم

زوزان کوبانی به سرنوشت داعش در مقاومت كوبانی اشاره کرد و نابودی اردوغان در حمله به عفرین را متذکر شد. وی گفت:"ضربات مرگبار ٢١ روز گذشته به ارتش ترکیه ومزدوران آن غیرقابل انکار است. رژیم ترکیه تا تمام توان خود درصدد لاپوشانی آن است اما واقعیت در عرصه عمل است و جهانیان از آنچه که روی می‌دهند آگاهند. اشغالگران خوب بدانند که همچنان که در کوبانی با الهام از آرین به پیروزی رسیدیم در عفرین هم از "آوستا" و "بارین" الهام گرفته‌ایم و پوزه دولت ترکیه را می‌شکنیم."

 

فرمانده ی.پ.ژ زوزان کوبانی در پایان گفت:"یکبار دیگر با خلق خود پیمان می‌بندیم که انتقام یکایک غیرنظامیان و رفقای شهید را از مهاجمان می‌گیریم. از آنانی که به پیکر رفقا تعرض کردند انتقام تاریخی خواهیم گرفت. رژیم ترکیه بداند که هر کدام از مبارزان عفرین همچون "آوستا" و "بارین" آنان را هدف قرار می‌دهند. مقاومت ما به پیروزی ختم می‌شود."