در شهر کرکوک با تجمع اعتراضی 'توطئه‌ی بین‌المللی' محکوم شد

​​​​​​​کمیته برگزار کننده فعالیت ١۵ فوریه در شهر کرکوک با شعار " حصر را در هم خواهیم شکست، فاشیزم را نابود میکنیم، کردستان را آزاد خواهیم کرد" در دفتر جنبش آزادی گردهم آمدند. در این فعالیت توطئه ١٥ فوریه محکوم گردید

در شهر کرکوک جنوب کردستان ٢٠مین سال روز توطئه ١۵ فوریه علیه عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد محکوم گردید. کمیته برگزار کننده در آغاز سینویزیونی را در مورد زندگی و مبارزات اوجالان به نمایش گذاشت. سپس بیانیه‌ای را قرائت کردند که در آن به توطئه بین‌المللی ١۵ فوریه پرداخته شده است.

بیانیه از سوی احمد کرکوکی قرائت شد. در بیانیه آمده است:"یقینا اراده مقاومت‌گر خلق به پیروزی دست می‌یابند. ما ٢٠مین سالگرد توطئه ١۵ فوریه را به شدت محکوم می‌کنیم. همچنان که در آغاز توطئه موضع خود را بیان کرده‌ایم امروز هم با مقاومت خویش حصر را در هم خواهیم شکست، فاشیزم را نابود میکنیم، کردستان را آزاد خواهیم کرد و در برابر هر نوع توطئه‌ای ایستادگی می‌کنیم."

 

کمیته برگزارکننده در ادامه بیانیه به لیلا گوون و ناصر یاغز و تمام شرکت کنندگان در اعتصاب غذا در داخل و خارج از کردستان درود می‌فرستد و تأکید می‌نماید که هیچگونه محدودیتی نخواهد توانست مانع رسوایی توطئه‌گران ١۵ فوریه شود.

 

در پایان بیانیه از آحاد میهن‌دوستان و نیورهای دمکراتیک در شهرها و شهرکهای جنوب کردستان خواسته شده است تا در فعالیت‌های اعتراضی محکومیت حصر اوجالان فعالانه شرکت کنند.