ناصر یاغز: با هم حصر را در هم خواهیم شکست

ناصر یاغز که در اعتصاب غذا به سر می‌برد گفت سلامتی من نمی‌تواند بر هدف و آرمان من اولویت داشته باشد. صدای گامهای پیروزی و آمدن بهار را می‌شنوم. با مبارزه می‌توانیم حصر را در هم شکنیم

ناصر یاغز از اعضای حزب دمکراتیک خلقها به منظور رفع انزوای رهبر خلق کرد ١٠١ روز است که در هولیر دست به اعتصاب غذای نا‌محدود و بدون بازگشت زده است.

 

یاغز طی گفت وگویی با خبرگزاری فرات پیامی را به خلق کردستان فرستاد:

تا به امروز از روحیه و انگیزه من برای دست زدن به این اقدام چیزی کاسته نشده است، من وارد یکصدمین روز اعتصاب خود میهشوم، می‌دانم که دستیابی به خواسته‌ها و مطالبات ما و پیروزی در این رابطه امری آسان نیست. نباید خلقمان مبارزه علیه انزوا و حصر را متوقف نماید. وارد برهه‌ای شده‌ایم که می‌توان بوی بهار را شنید، صدای پای پیروزی را شنید. خلقمان نباید هیچگاه امید و باور خود را از دست بدهد، به خلقمان وعده می‌دهیم که این بهار را به بهاری رنگین‌تر تبدیل کنیم. این بهار بهار آزادی رهبر ما خواهد بود. خلقمان نباید امید خود را از دست بدهد، لازم است که با گرمی و حرارت مراسم پاسداشت ٨ مارس و نوروز را برگزار کند. ما با مبارزه خلقمان انزوا و حصر را در هم خواهیم شکست. از سوی دیگر، وضعیت رفقای ما در زندانها بسیار ناراحت کننده و بد است. باید به صدای رفقای زندانیمان تبدیل شویم، باید انزوا و حصر را در هم شکنیم، درودهای خودم را به تمامی رفقا و مبارزانی که در این مقاومت سهیم هستند می‌فرستم. با یکدیگر حصر و انزوا را دهم خواهیم شکست.