هیئت کودار و کژار به دیدار اعتصابگران غذا در کلار رفتند

به نمایندگی از کودار و کژار هیئتی از هریم محمود و گلباغ جلال که برای پایان دادن به حصر عبدالله اوجالان در اعتصاب غذا بسر می‌بَرند در شهر کلار دیدار به عمل آوردند

روز دوشنبه (٢٩ آوریل/ ٩ اردیبهشت) هیئتی از جامعه دمکراتیک و آزاد شرق کردستان- کودار و جامعه زنان آزاد شرق کردستان- کژار با هریم محمود و گلباغ جلال که در محکومیت انزوی رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان در اعتصاب غذا بسر می‌برند دیدار کردند.

 

بریوان شاهو به نمایندگی از این هیئت طی سخنانی با خاطرنشان کردن اهمیت اراده‌مند نمودن خلق کرد در تفکر آپویی گفت:"با اراده آزاد می‌توانیم همیشه پیروزی را در دست داشته باشیم. با فکر و فلسفه رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان خلقمان به اراده خویش پی برده و امروز برای نیل به زندگی آزاد شاهد مقاومت اعتصاب غذا که ثمره این اراده است می‌باشیم. با نیرویی که رهبری به ما بخشیده است ضروری است آحاد خلقمان تمام توان خویش را به منظور صیانت از این ایدئولوژی بکار گیرند."

 

هریم محمود میهن‌دوست ساکن کلار در جنوب کردستان با قدردانی از دیدار هیئت کودار و کژار اظهار کرد: ما همگی با یک هدف اما هر کدام به شیوه‌ای در مبارزه جای گرفته‌ایم. هدف ما دستیابی به پیروزیست و آنهم با اخراج اشغالگران و آزادی میهنمان محقق می‌گردد. مهم این است که با ایده و فلسفه رهبر عبدالله اوجالان در هر مکان و هر زمانی منسجم و متحد باشیم، همصدایی ما را به اهدافمان می‌رساند."

 

شایان ذکر است که اعتصاب غدای هریم محمود در روز ۶۵ و گلباغ جلال در روز ۴١ ادامه دارد.