١۴ ارتشی ترکیه در شرنخ، جولمرگ و سرت کشته شدند

گریلاهای ه.پ.گ در شرنخ، جولمرگ و سرت نظامیان ارتش ترک را هدف قرار دادند. در این عملیات ١۴ ارتشی دیگر از پای درآمده‌ و هشت موضع ارتش منهدم شده‌اند.

گریلاهای ه.پ.گ در شرنخ، جولمرگ و سرت نظامیان ارتش ترک را هدف قرار دادند. در این عملیات ١۴ ارتشی دیگر از پای درآمده‌ و هشت موضع ارتش منهدم شده‌اند.

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز خود گفته است:

عملیات گریلایی علیه ایست بازرسی ارتش ترکیه در گوَر

"ساعت ٢٣ روز ١ آگوست/ ١٠ مرداد نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری علیه ایست بازرسی نیروهای ارتش غاصب ترکیه در روستای شروانه بخش گوَر حومه جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. از تعداد کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات خبری در دست نیست."

 

یک ارتشی در حمله انفجاری کشته شد

پس از عملیات نیروهای ما در برابر ایست بازرسی دشمن در روستای شروان، ارتش ترکیه همان روز تحرکاتی وسیع را در این منطقه آغاز کرد و ساعت ١١:٣٠ نیروهای ما عملیاتی انهدامی را صورت دادند. یک ارتشی دشمن کشته شد. تحرکات دشمن در این منطقه همچنان ادامه دارد.

 

هشت موضع ارتش در شرنخ منهدم شدند و ١١ نظامی به هلاکت رسیدند

نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید دلال و شهدای بستا ساعت ٢:١٠ چهارشنبه علیه مواضع دشمن در منطقه شیخا بخش شرنخ عملیاتی را صورت دادند. گریلاهای ما چهار محور به نیروهای دشمن حمله کرده و هشت موضع آنان را منهدم کردند. در این عملیات ضمن انهدام انبار مهمات و یک بیل مکانیکی متعلق به ارتش ١١ نظامی از پای درآمدند. رفقای ما یک اسلحه تیربار بی‌کی‌سی را ضبط کردند.

 

دو گریلا جانباختند

ارتش غاصب ترک ساعت ١۶ همان روز عملیاتی را با بکارگیری پهپادهای تجسسی و حملات هوایی  به منطقه آغاز کرد. دو تن از رفقا در بمباران به شهادت رسیدند، مشخصات شهدا پس از کسب جزئیات بیشتر با افکار عمومی در میان گذاشته می‌شود.

 

دو ارتشی در برواری سرت کشته شدند

ارتش ترکیه روز ٢۵ ژوئیه عملیاتی نظامی را در عرص‌ چم کاره بخش برواری- سرت آغاز کرد. گریلاهای ما روز پنج‌شنبه در چهارچوب کارزار شهید دلال و شهدای بستا سربازان ترکیه مستقر در تپه شهید سُرخوین را را هدف قرار داده و دو ارتشی را کشته و یک تن دیگر را زخمی کردند.

 

یک هلی‌کوپتر سیکورسکی آسیب دید

ساعت ۶ روز ٢٩ ژوئیه نیروهای ما به یک هلی‌کوپتر سیکورسکی در عرصه دریه برانا بخش الک شهر شرنخ آسیب جدی وارد کردند.