کودار مشخصات سه گریلای شهید در درگیری‌های عرصه‌ سنه را اعلام کرد

جامعه دمکراتیک و آزاد روژهلات کردستان جزئیات درگیری و شهادت سه گریلای خود را در عرصه سنه با افکار عمومی در میان گذاشت

جامعه دمکراتیک و آزاد روژهلات کردستان جزئیات درگیری و شهادت سه گریلای خود را در عرصه سنه با افکار عمومی در میان گذاشت

در اطلاعیه‌ای که بر روی خروجی وبسایت پژاک منتشر شده آمده است:" در روز ١۶ شهریور ١٣٩٧ برابر با ٧ سپتامبر ٢٠١٨ همزمان با حملات تروریستی سپاه علیه مواضع احزاب کُرد در کویه، حملات نیروهای بشار اسد به یگانهای مدافع خلق در قامشلو و توپباران اقلیم کردستان از سوی جمهوری اسلامی ایران، عملیات نظامی در ابعاد گسترده و با مشارکت مزدوران بومی علیه گریلاهای ما در عمق استراتژیک شرق کردستان در منطقه‌ی سنه آغاز شد.

این عملیات گسترده را نیز بایستی در چارچوب حمله به تمامیت وجودی پیکره‌ی سیاسی پویای کُردها ارزیابی نمود که در نتیجه‌ی آن سه تن از رفقای ما پس از درگیری با سپاه پاسداران و مقاومتی بی‌نظیر به کاروان جاویدان شهدا پیوستند و از وضعيت يكی از رفقايمان نيز اطلاع دقيق در دسترس نيست."

بیانیه کودار می‌افزاید:" در این عملیات نیروهای مزدور و خائن بومی نقش پیشقراول و سپر نیروهای سپاه را ایفا نموده و مستقیما در شهادت رفقایمان دست داشته‌اند که جزئیات آن را در روزهای آتی با خلقمان درمیان خواهیم نهاد."

مشخصات سه گریلای شهید به شرح زیر است:

   نام: جمال رحمانی

   کد سازمانی: آرگش کارزان- عضو شورای رهبری جامعه‌ی دموکراتیک و آزاد شرق کردستان- کودار

   زمان و محل تولد: ١٣۶٢/ کامیاران

   زمان و مکان شهادت: ١۶ شهریور ١٣٩٧/ سنه.

***

   نام: رئوف ابراهیمی

   کد سازمانی: تولهلدان سنه- عضو شورای رهبری جامعه‌ی دموکراتیک و آزاد شرق کردستان- کودار

  زمان و محل تولد:١٣۵٢/ سنه

   زمان و مکان شهادت: ١۶ شهریور ١٣٩٧/ سنه

***

   نام: شریف امینی

   کد سازمانی: دلووان فدایی- عضو جمعیت جوانان شرق کردستان- ك.ج.ر

   زمان و محل تولد: ١٣٧٣/ سردشت

   زمان و مکان شهادت: ١۶ شهریور ١٣٩٧/ سنه

شهیدان شاهدان همیشه زنده انقلاب

"رفیق آرگش که از دوران دانشجویی با برقراری ارتباط با جنبش آپویی فعالیت‌های انقلابی خویش را با کار روشنگری آغاز نمود، پس از پیوستن به صفوف مبارزه با ایثار، فداکاری و فروتنی در تمامی عرصه‌های مبارزاتی جای گرفت. ساده زیستن، تلاش برای شناخت همه‌ی ابعاد مبارزه از او شخصیتی خودساخته به میان آورد و به الگویی برجسته برای همه‌ی ما مبدل شد.

رفیق تولهلدان بخش اعظم حیات انقلابی خویش را وقف آموزش نومبارزانی کرد که از نظام جمهوری اسلامی ایران به ستوه آمده و به صفوف مبارزات گریلایی می‌پیوستند. وی مبارزی بی‌امان بود با ایستاری انقلابی و روحیه‌ای آپویی که به نمونه‌ای از یگانگی فکر و عمل در عرصه‌ی مبارزه مبدل گشت.

رفیق دلووان با جوش‌ و خروش و هیجان انقلابی، تمامی زندگی انقلابی خویش را وقف سازماندهی جوانان در شرق کردستان نمود. صحنه‌ِی عمل، رنج و تلاش، صحنه‌ی حضور همیشگی شهید دلووان بود و تنها دغدغه‌اش رهایی جوانان از زیر یوغ استبداد جمهوری اسلامی بود."

خون شهدا بر زمین نمی‌ماند

"جامعه‌ی دموکراتیک و آزاد شرق کردستان ضمن تسلیت شهادت این رفقا به خلق کُرد، خانواده‌های این عزیزان و رفقایشان و با بيان اينكه خون شهدايمان هرگز بر زمين نخواهد ماند، سوگند خویش را جهت ادامه‌ی راه این شهدا تجدید می‌نماید."