ق.س.د: طی۲۴ ساعت گذشته ۲۹ تبهکار ترکیه کشته شدند

 "۲۹ تبهکار وابسته به رژیم ترکیه کشته و ۳ خودروی نظامی منهدم شدند و یک مبارز نیز به کاروان شهدا پیوست."

مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ق.س.د نتیجه‌ی جنگ و درگیری هفدهمین روز مقاومت شرف را اینگونه اعلام کرد:

سریکانی

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران به روستاهای مناجیر، اسدیه، لیلان و بیر نوح در جنوب سریکانی به صورت زمینی و همچنین با توپهای دوربرد حمله کرد. این روستاها در خارج از منطقه‌ی آتش‌بس هستند. در مقابل نیروهایمان در چهارچوب دفاع روا پاسخ این حملات را داده و در نتیجه جنگ سختی روی داد. در این جنگ حداقل ۱۰ تبهکار کشته و ۲ خودروی نظامی حامل دوشکا منهدم شدند.

عامودی/ دربسیی

نیروهای اشغالگر ترکیه تلاش کردند در روستای درداره پیشروی کنند، در مقابل نیروهایمان پاسخ آنها را دادند اما اطلاع دقیقی در مورد خسارات دشمن بدست نیامده است.

کوبانی/ عین عیسی

حمله‌ی ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش به روستاهای کوبانی، گریسپی و عین عیسی علی‌رغم آتش‌بس ادامه دارد. روستاهای جلبه، دبس و خربه فاریای شمال عین عیسی مورد حمله‌ی زمینی و بمباران واقع شدند و روستای عفدوک نیز توپ باران و بمباران هوایی شد. علی‌رغم آنکه این روستاها در خارج از منطقه‌ی آتش بس هستند و اهالی هنوز در آنجا هستند، اما توسط ارتش اشغالگر ترکیه با سلاح سنگین هدف قرار گرفتند و درگیری سختی روی داد که در نتیجه ی آن ۱۹ تبهکار کشته و تعدادی نیز زخمی شدند و یک خودروی نظامی هم منهدم شد.

در مجموع در مدت ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ تبهکار کشته و تعدادی نیز زخمی شدند و ۳ خودروی نطامی نیز منهدم شدند. همچنین در این مقاومت یکی از رفقای ما شهید شد و ۱۱ رفیق دیگر نیز مجروح شدند.