۱۳۹ تبهکار داعش درمناطق اشغال شده از سوی دولت ترکیه حضور دارند

طبق اطلاعات مرکز اسناد تخلفات، در مناطقی که از سوی دولت ترکیه اشغال شده است، ۱۳۹ تبهکار داعش وجود دارند.

همدستی تبهکاران داعش و دولت ترکیه

مرکز اسناد تخلفات یک گزارش درباره تردد تبهکاران داعش در مناطق اشغال شده توسط تبهکاران دولت ترکیه، منتشر کرده است.

در گزارش اسناد تخلفات، نام ۱۳۹ تبهکار و سرکرده داعش در مناطقی که از سوی دولت ترکیه و تبهکارانش اشغال شده، حضور دارند، منتشر شده است.

طبق این گزارش،‌ این ۱۳۹ تبهکار و سرکرده‌ داعش همراه با تبهکاران گروه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«جیش‌الوطنی» وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه حرکت می‌کنند. در این گزارش اعلام شده است که ۱۳۹ داعشی در مناطق اشغال شده‌‌؛ عفرین، اعزاز، گریسپی، سریکانی، باب و جرابلس در میان تبهکاران وابسته به ارتش ترکیه رفت و آمد می‌کنند.

در این گزارش به تبهکاری به نام عمر الحجی سلطان و سرکرده‌ای دیگر به نام ابو الوفا التونسی بحث به میان آمده است و این اطلاعات به اشتراک گذاشته شده‌: ‌«تبهکار، عمر الحجی سلطان یکی از داعشی‌هایی است که روابط نزدیکی با سردکردگان داعش دارد، هویت او سوریه‌ای می‌باشد و اکنون در شهر گریسپی سکونت دارد. ابو الوفا التونسی که قبلا یک افسر استخباراتی در تونس بوده، اکنون یکی از سرکردگان داعش می‌باشد و در شهر سریکانی سکونت دارد.»

شایان ذکر است که، سرکردگان داعش، ابوبکر البغدادی، ابو ابراهیم القورشی و ابو حسن القورشی در مناطق اشغال شده از سوی ترکیه و تهبکارانش طی عملیات‌های نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د) و ائتلاف بین‌المللی کشته شده بودند.