۲ مبارز ق‌س‌د به شهادت رسیدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د) اعلام کرده است که مبارزان ق‌س‌د، جوان قاسمیه و دوزوان کوبانی در روز ۲۵ سپتامبر در منبج به شهادت رسیدند و قول گرفتن انتقام آنان را داد.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک ‌(ق‌س‌د) طی بیانیه‌ای مشخصات ۲ مبارز خود به نام‌های،‌ جوان قاسمیه و دوزوان کوبانی که در روستاهای منبج به شهادت رسیدند را اعلام کرد.

این بیانیه به شرح زیر می‌باشد‌:

‌«دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش در مدت اخیر،‌ سطح حملات دشمنانه خود علیه مناطق شمال و شرق و سوریه را با پهپادهای مسلح و انتحاری افزایش داده‌اند. هدف اشغالگری از این حملات اینست که اهالی منطقه را از روستاها و خانه‌های خود به مهاجرت مجبور کنند، تا بتوانند فضای اشغال‌کردن خاک سوریه را وسیع‌تر کنند.

از جبهه‌هایی که اشغالگری و تبهکاران در آن به حملات خود شدت بخشیده‌اند، جبهه روستاهای منبج می‌باشد. در این جبهه حتی یک روز بدون استفاده از پهپادهای مسلح و انتحاری و توپباران، نمی‌گذرد.

اما مبارزان ما به تمام حملات اشغالگرانه و تلاش‌های تبهکاران، پاسخ داده و همچنین تمام تلاش‌ها برای کنترل کردن مناطقی که نیروهای ما در آن مستقر هستند را شکست می‌دهند.

در جبهه روستاهای منبج، ۲ مبارز ما به شهادت رسیدند. اسامی آنان، جوان قاسمیه ‌(عبدو عیسی بوزی) و دوزوان کوبانی ‌(محمد عدنان بوز) می‌باشد.

هر دو مبارز ما دروه‌های آموزشی بسیاری را سپری کرده بودند. هر دوی آنان در بسیاری از عملیات‌های نظامی پاسخ‌دهی به حملات نیروهای اشغالگری ترکیه و تبهکارانش مشارکت داشتند. در مقابل آن حملات، مقاومتی عظیمی از خود نشان دادند. آن هر دو شهید دارای روح رفقات والایی بودند.

ما به هر دو خانواده شهید و تمام خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوییم، همچنین به شهدای خود قول می‌دهیم که انتقام آنان را از جنایتکاران خواهیم گرفت و اهداف آنان را عملی خواهیم کرد.

مشخصات هر دو شهید به شرح زیر است‌:

نام سازمانی‌: جوان قاسمیه

نام و نام خانوادگی‌: عَبدو بوزی

نام مادر‌: جیهان

نام پدر‌: عیسی

مکان و تاریخ تولد‌: کوبانی - ۲۰۰۱

مکان و تاریخ شهادت‌:‌ روستاهای منبج – ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴.

*****

نام سازمانی‌: دوزوان کوبانی

نام و نام خانوادگی‌: محمد بوز

نام مادر‌: فاطمه

نام پدر‌: عدنان

مکان و تاریخ تولد‌: قاسمیه - ۲۰۰۴

مکان و تاریخ شهادت‌:‌ روستاهای منبج – ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴.‌»