۲تن از مبارزان ق‌س‌د در دیرالزور به شهادت رسیدند

نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) از شهادت دو تن از مبارزان خود در حمله به دیرالزور خبر داد.

حمله دیرالزور

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) اعلام کرد که مبارزانش، رامان (سائر اسد الموسل) و سیدو (محمد حسن السید) که به حمله دفاع‌الوطنی و سایر گروه‌های مسلح وابسته به دولت دمشق به دیرالزور پاسخ دادند، تا آخرین نفس مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

بیانیه ق‌س‌د به شرح زیر است:

«دو تن از مبارزان ما در جریان پاسخ به حملات «دفاع‌الوطنی» و دیگر گروه‌های وابسته به دولت دمشق به حومه شرقی دیرالزور به شهادت رسیدند. مبارزان ما؛ رامان (سائر اسد الموسل) و سیدو (محمد حسن السید) تا لحظه‌ی شهادتشان مقاومت بزرگی از خود نشان دادند.

مبارز رامان مدت‌ها پیش به نیروهای ما پیوست و در کارزارهای بسیاری علیه سازمان تروریستی داعش شرکت داشت. او نمونه‌ای از مبارزانی بود که از سختی‌ها و حملات دشمن نمی‌ترسید. او تا زمان شهادت به رفقا و نیروهای خود وفادار ماند.

شهید سیدو در صفوف نیروهای ما سابقه مبارزاتی طولانی داشت. او در برابر انواع هجمه‌ها علیه میهن ما شجاعت و قهرمانی بزرگی داشت. او همیشه در قلب رفقایش جایی پیدا می‌کرد.

ما تسلیت خود را به خانواده‌های هر دو شهیدا و همه خانواده‌های شهدا ابراز می‌کنیم و بار دیگر تاکید می‌کنیم که در حفظ آرامش و امنیت منطقه از شهدای خود پیروی خواهیم کرد.»

مشخصات شهدا به شرح زیر است؛

نام سازمانی: رامان

نام و نام خانوادگی: سائر اسد المعجل

نام مادر: امل

نام پدر: اسد

محل و تاریخ تولد: دیرالزور-کیسرا/۲۰۰۰

محل و تاریخ شهادت:زیبان ۲۰۲۴/۰۸/۰۷

نام سازمانی: سیدو

نام و نام خانوادگی: محمد حسن السید

نام مادر: زهرا

نام پدر: حسن

محل و تاریخ تولد: حسکه/۲۰۰۲

محل و تاریخ شهادت: دیرالزور-زیبان- ۲۰۲۴/۰۸/۰۷