ابتکار آزادی برای عبدالله اوجالان: جهان باید از خواب غفلت بیدار شود

ابتکار آزادی برای رهبر عبدالله اوجالان سوریه سالروز تولد رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را جشن گرفت و از جهان خواست تا در برابر انزوا بیدار شود.

ابتکار آزادی رهبر عبدالله اوجالان سوریه در بیانیه‌ای به مناسبت ۴ آوریل، زادروز رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را "روز رستاخیز ملی و برادری خلق‌ها" توصیف کرد.

ابتکار با بیان اینکه عبدالله اوجالان با اندیشه و فلسفه خود خلق کورد را از ظلم و نابودی نجات داد، تصریح کرد که رهبر خلق کورد با سایر رهبران متفاوت است، زیرا نه تنها به خلق خود، بلکه به تمام بشریت خدمت کرده است.

ابتکار اعلام کرد که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با روشن کردن مسیر بشریت که سخت‌ترین و بحران‌زده‌ترین دوران را پشت سر می‌گذاشت، ایده مدرنیته دموکراتیک را آشکار کرد و بشریت را از تاریکی نجات داد.

این ابتکار همچنین اظهار داشت: در برابر تشدید انزوای اعمال شده برای جلوگیری از انتشار افکار رهبر عبدالله اوجالان به جهان، جهان باید از خواب غفلت بیدار شود و همراه با افکار بی‌امانشان از پیام‌های وی در مورد دموکراسی، صلح و برادری خلق‌ها صیانت بعمل آورد. بی شک خلق کوردستان که آزادی، هستی و پایداری خود را در حضور و زندگی رهبر عبدالله اوجالان می‌بینند، در نوروز امسال که در کوردستان و سراسر جهان برگزار شد، حمایت خود را از رهبرشان عبدالله اوجالان نشان دادند و قول دادند تا زمانی که آزادی فیزیکی وی را برقرار کنند، به مبارزه‌شان ادامه دهند.