اداره منطقه‌ای فرات ۸۰ درصد از پروژه‌های خدماتی را اجرا کرد

اداره منطقه‌ای منطقه فرات اعلام کرده است که ۸۰ درصد از پروژه‌های خدماتی که برای سال ۲۰۲۳ تعیین شده بود، تکمیل شده است. اداره اظهار داشت که آنان آماده‌سازی پروژه‌های سال ۲۰۲۴ را با کُمون‌ها آغاز کرده‌اند.

در منطقه فرات در شمال و شرق سوریه، ۸۰ درصد از پروژه‌هایی که در سال ۲۰۲۳ برای خدمات‌رسانی تعیین شده بود، تکمیل شده است.

فلک یوسف، رئیس‌مشترک شورای منطقه‌ای منطقه فرات در این باره صحبت کرد و گفت: «پروژه‌هایی که برای سال ۲۰۲۳ تعیین کرده بودیم الان رو به اتمام است، کار و مأموریت هیئت منطقه خدمت‌رسانی و خدمت به مردم است. نظام اداری ما نیز مبتنی بر نظام اشتراکی است. شهرداری جلسات سالانه با مردم برگزار می‌کند و پروژه‌ها را در قالب کمون‌ها تعیین می‌کند.»

فلک یوسف با بیان اینکه ۸۰ درصد از پروژه‌های خدمات اجتماعی تعیین‌شده برای سال ۲۰۲۳ انجام شده است، ادامه داد:«۸۰  درصد از پروژه‌های آسفالت راهها، فاضلاب‌کشی، آب شرب، پاکسازی شهرها و آماده‌سازی پارک‌ها تکمیل شده است.»

فلک یوسف همچنین اعلام کرد که آماده‌سازی پروژه‌های سال ۲۰۲۴ را با جلسات کمون آغاز کرده‌اند و درخواست‌های مردم را به شهرداری‌های شمال و شرق سوریه ارسال می‌کنند.

فلک یوسف در ادامه سخنان خود گفت: « راههای زیادی مابین روستاها و شهرها آسفالت شدند. در سال آینده نیز تعداد دیگری از راهها آماده و آسفالت می‌شود. پروژه آسفالت اکنون به پایان رسیده است. چون زمستان است، فعلا امکان آسفالت جاده‌ها نیست. آب انبار بزرگ مشته‌نور نیز آماده شده است. این پروژه طبق اعلام سازمان آب در سال آینده آماده می‌شود که شامل توسعه آبراهه‌ها در روستاها است. ما شروع به ساخت پارک‌هایی برای زیبایی شهر کرده‌ایم. یکی از آنها در حال حاضر در حال آماده سازی است که پارک شهید عبدو است. ما برای رفاه جامعه‌یمان با تمام توان کار خواهیم کرد.»