اعضای ت‌ج‌ش: ما تا آزادی جسمانی عبدالله اوجالان مبارزه خواهیم کرد

اعضای جنبش جوانان انقلابی (ت‌ج‌ش) در رقه و دیرالزور اعلام کردند که در راستای گسترش افکار و فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان تلاش خواهند کرد و پیام «ما به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد» دادند.

در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳، کمپین «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حل برای مسئله کورد» در ۷۴ کشور در سراسر جهان آغاز شد. صدها تن از سیاستمداران، حقوقدانان، روشنفکران، جوانان و شخصیت‌های شناخته‌شده جهان در این کارزار شرکت کردند؛ این کارزار همچنان ادامه دارد.

جوانان انقلابی در تمامی استان‌های شمال و شرق سوریه با راهپیمایی، سمینارهای گفت‌وگو و انتشار بروشورها سعی در گسترش اندیشه‌ها و فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان دارند. در این رابطه اعضای جنبش جوانان انقلابی در رقه و دیرالزور با خبرگزاری فرات صحبت کردند.

بلال محمد یکی از اعضای جنبش جوانان انقلابی در رقه گفت: «ما به عنوان جنبش جوانان انقلابی سوریه خود را مسئول شکستن انزوای رهبر عبدالله اوجالان می‌دانیم. ما باید به گام «آزادی برای عبدالله اوجالان» بپیوندیم تا آزادی جسمانی رهبرمان را مطالبه کنیم. در این راستا بیشتر کارها بر دوش جوانان است، بنابراین باید افکار و فلسفه او را گسترش دهیم.»

غنام احمد مدیر ت‌ج‌ش در دیرالزور نیز با بیان اینکه به عنوان جنبش جوانان انقلابی، کنش‌های خود را از طریق سمینارهای گفتگو و چاپ بروشور سازماندهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: «هر جوان باید خود را آموزش دهد تا به نقش و رسالت خود عمل کند.»

غنام احمد در پایان سخنان خود گفت: «با تشکیل جلسات و راهپیمایی به گسترش اندیشه‌های رهبر عبدالله اوجالان ادامه می‌دهیم. تا زمانی که آزادی جسمانی رهبر عبدالله اوجالان را تضمین نکنیم، به مبارزه ادامه خواهیم داد.»