آغاز ‌‌«راهپیمایی طولانی» در شهر کوبانی

جنبش جوانان انقلابی و اتحاد زنان جوان برای محکوم کردن توطئه بین‌المللی، ‌«راهپیمایی طولانی» را آغاز کردند.

کنش علیه انزوای تحمیلی

جنبش جوانان انقلابی و اتحاد زنان جوان برای محکوم کردن توطئه بین‌المللی ۹ اکتبر که علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان عملی شد، ‌کنش «راهپیمایی طولانی» را آغاز کردند.

ده‌ها نفر از اهالی شهر چَلَبیه و اعضای جنبش جوانان انقلابی و اتحاد زنان جوان در این راهپیمایی طولانی مشارکت کردند. در راهپیمایی طولانی تصاویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و پرچم‌های جوانان انقلابی برافراشته شدند.

در این راهپیمایی، عضو مجلس جوانا پ‌ی‌د کانتون فرات، لاوین علی سخنرانی کرد و چنین گفت‌: ‌«این توطئه که علیه رهبر آپو آغاز شد را محکوم می‌کنیم. دولت‌های بین‌المللی با تمام نیروی خود یک توطئه را ایجاد کردند.‌» لاوین در ادامه سخنان خود گفت‌: ‌«انزوای تحمیلی بر رهبری به سطح قتل‌عام،‌ شکنجه و نابودگری رسیده است، می‌خواهند در شخص رهبر آپو تفکر آزاد و پروژه ملت دمکراتیک را از میان بردارند.‌»

به عنوان مجلس شهر چَلَبیه، امینه محمد نیز سخنرانی کرد و گفت‌: ‌«ما همیشه سرپا خواهیم بود و تا زمانیکه آزادی جسمانی رهبر آپو عملی شود به کار و کنش‌های خود ادامه خواهیم داد. زیرا بدون رهبری حیات میسر نیست.»

در این راهپیمایی بصورتی بی‌وقفه شعارهای ‌«بدون رهبری حیات میسر نیست»، ‌«زنده‌باد مقاومت زندان‌ها»، ‌«زنده‌باد مقاومت گریلا» و ‌«ژن ژیان آزادی» سرداده شد.

این راهپیمایی که در شهر چلبیه آغاز شده بود تا ۳ روز ادامه خواهد داشت و در کوبانی به پایان خواهد رسید.