انزوای امرالی و حملات محکوم شدند

خلق دیرک و شهرک عامودا دو تظاهرات مختلف برگزار کرده و درخواست دادند تا جوامع ضد توطئه‌های نابودگرانه‌ی منطقه‌ی خود حمایت کنند، تاکید کردند “از مقاومت و مبارزه تا رسیدن به پیروزی و آزادی جسمانی رهبر اوجالان، عقب نشینی نمی‌کنیم”.

علیه حملات اشغال‌گرانه‌ی دولت ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه و مورد هدف قرار دادن شهروندان و تحمیل سیاست انزوا و شکنجه بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، صدها نفر از خلق دیرک و اطراف آن تظاهرات کردند.

در این تظاهرات اعضای سازمان‌ها و مجالس مدنی و مجلس خانواده‌ی شهدا و نمایندگان احزاب سیاسی و‌ اعضای کنگره استار و جنبش جوانان انقلابی و اتحادیه‌ی زنان جوان شرکت داشتند. تظاهرات در میدان آزادی آغاز شد و معترضین بنرهایی با شعارهایی مانند “بدون رهبر زندگی میسر نیست”، آزادی برای رهبر آپو”، “آزادی رهبر آپو، آزادی خلق‌هاست”، را به اهتراز در آوردن و با شعارهایی در ستایش مقاومت رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در زندان امرالی، محله‌های شهر را گشتند.

در زمان رسیدن به بازار مرکزی به احترام شهدا لحظاتی را سکوت کردند، سپس مدیر کنگره استار در دیرک، بنفش عبدو، توطئه‌ها را که اراده‌ی خلق‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند و اشغال‌گری ترکیه که از طریق انزوا و حملات بر منطقه آن را پیاده می‌کند را محکوم کرد.

از همگان خواسته شد، علیه توطئه‌گری‌های نابودگرانه که خلق‌های مقاومت کننده را مورد هدف قرا می‌دهند، حمایت بیشتری انجام دهند، تاکید شد “از مقاومت و مبارزه تا رسیدن به پیروزی و آزادی جسمانی رهبر اوجالان، عقب نشینی نمی‌کنیم”.