تصویر

اشغالگران به عفرین-شهبا حمله کردند: خسارت زیادی به خانه‌ها و حیوانات وارد شد

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش روستاهای منطقه تل‌رفعت از توابع کانتون عفرین-شهبا را بمباران کردند. مردم منطقه اعتراض کردند و گفتند: «ما از تبهکاران دولت ترکیه نمی‌ترسیم، هر اتفاقی هم بیفتد، منطقه خود را ترک نمی‌کنیم.»

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش اواخر شب گذشته روستاهای «شیخ عیسی»، «هربیل»، «ام‌الحوش» و «ام‌القرعه» در شهرک «تل‌رفعت» در کانتون عفرین-شهبا را توپباران کرد.

ارتش اشغالگر و تبهکارانش روستاهای مذکور را با توپ و خمپاره توپباران کردند.

در نتیجه این توپباران خسارات زیادی به حیوانات و اموال شهروندان وارد شد.

در همین رابطه، ساکنان محلی با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کرده و نارضایتی خود را از حملات اشغالگران اعلام کردند.

«اینجا محل مقاومت است، ما اینجا را ترک نخواهیم کرد»

یکی از اهالی به نام محمدعلی با بیان اینکه حمله از شب حوالی ساعت ۰۱:۰۰ شروع و تا ساعت ۱۵:۰۰ ادامه داشت، گفت: «احشام مردم کشته شده، بیشتر دام‌ها از تلف شده‌اند. دولت ترکیه و تبهکارانش مردم را بمباران می‌کنند تا مردم را از این منطقه خارج کنند. به هر حال این مکان محل مقاومت است و این مردم اینجا را ترک نمی‌کنند.»

دیروز حدود ۵۰ گلوله خمپاره به ما شلیک کردند. در اینجا کسی جز مردم وجود ندارد. به خاطر حملات از دیشب تا الان نخوابیدیم. هر چقدر هم حمله کنند، ما در مقابلشان سر تعظیم فرود نمی‌آوریم. بگذارید همه دنیا بدانند، ما هرگز اینجا را ترک نخواهیم کرد و تا آخر خواهیم جنگید. هیچ کس نمی‌تواند اراده این مردم را بشکند.»

ما از دولت ترکیه و تبهکاران آن نمی‌ترسیم

شهروندی به نام فراس ابراهیم نیز با اعلام اینکه رژیم اشغالگر ۶ سال است منطقه را بمباران می‌کند، گفت: «دولت ترکیه از ما چه می‌خواهد؟ او با نیروهای نظامی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، بنابراین به مردم روی می‌آورد. اینجا مردم فقط مشغول کار خود هستند اما با وجود این مورد حمله قرار می‌گیرند.

ما کورد هستیم، این را بدانیم که نه از دولت ترکیه، نه از تبهکارانش و نه از حزب دموکرات کوردستان خائن که با دشمن همکاری می‌کند، نمی‌ترسیم.»