در کوبانی علیه توطئه‌ی بین‌المللی راهپیمایی اعتراضی برگزار شد

در کوبانی علیه توطئه‌ی بین‌المللی که ضد رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان صورت گرفت، راهپیمایی گسترده برگزار شد.

جوانان مجلس خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی فرات از دروازه‌ی منطقه‌ی سیرین‌ تا مرکز منطقه یک راهپیمایی برگزار کردند. این راهپیمایی با شعار «با روحیه‌ی آزادی و فداکاری پیروز خواهیم شد و دیوارهای امرالی را خراب خواهیم کرد» برگزار شد. شرکت‌کنندگان عکس رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را در دست داشتند و شعار «نابود باد توطئه» و «مرگ بر خیانت» و «بدون رهبر زندگی میسر نیست» را سردادند.

در مقابل شهرداری خلق منطقه، راهپیمایی به تجمع تغییر کرد. در آن‌جا به نمایندگی از خلق سیرین، عضو مجلس جوانان خانواده‌ی شهدا، امل بهادین، اطلاعیه‌ای را قرائت کرد.

در اطلاعیه گفته شده بود، دولت اشغال‌گر ترکیه با این توطئه‌ی بین‌المللی نتوانسته به هدف خود دست‌یابد، به این سبب حملات وحشیانه‌ی خود را به تمامی خلق کوردستان افزایش می‌دهد.

در این اطلاعیه به این اشاره شده است که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با مقاومت خود توطئه و نیروهای تاریک‌ی را شکست داده است، سیستم انزوا و شکنجه را فلج کرده است.

خلق سیرین در اطلاعیه به این اشاره کردند، نیروهایی که در توطئه مشارکت کرده‌اند، هر نوع نوع حمله ‌ جنگ ویژه‌ای را انجام می‌دهند تا خلق خلق به آزادی خود دست نیابد و سعی می‌کنند بین جوامع اختلاف و فتنه ایجاد نمایند.

ساکنین در پایان گفتند برای شکستن انزوا و آزادی فیزیکی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، بر مبارزه شدت خواهند بخشید.