در کوبانی پیکر ۳ شهید به‌خاک سپرده شد

خلق منطقه‌ی فرات طی مراسمی گسترده شهید برچم کوبانی (عدنان شیخ محمد)، دوزوان قاسم (ثروت احمد) و محمد (محمد شیخ نبی) را در شهر کوبانی به‌خاک سپردند.

با شرکت هزاران نفر از ساکنین منطقه‌ی فرات، سازمان و‌ موسسات اداره‌ی خودمدیریتی، خانواده‌ی شهدا برای خاک‌سپاری پیکر اعضای نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، شهید برچم کوبانی و شهید دوزوان قاسم و عضو نیروهای امنیت داخلی محمد (محمد شیخ نبی) که در زمان انجام وظیفه به شهادت رسیده بودند، در آرامستان شهید دجله طی مراسمی گسترده به‌خاک سپرده شدند.

قبل از مراسم برای گرامی داشت یاد و خاطر شهدا یک دقیقه سکوت انجام شد. سپس از طرف مجلس خانواده‌ی شهدای شهرک چلبی، جهان علی سخنرانی کرد و گفت: «ما بالاخره پیروز خواهیم شد، با اتحاد و حقیقت خود در برابر تمامی کشورهایی که با ما مخالف هستند، خواهیم ایستاد. از سکوت دولت‌ها مشخص است که از دولت ترکیه حمایت می‌کنند. به شهدا قول می‌دهیم تا زمانی که رویاهایشان محقق نشود، از مبارزه دست نخواهیم کشید و به مبارزه ادامه خواهیم داد.»

از طرف اداره‌ی مجلس نظامی کوبانی، اسماعیل اسماعیل سخنرانی کرد و گفت: «دولت ترکیه در کوه‌های آزاد کوردستان متحمل شکست شده است، اینبار نیز به شمال و شرق سوریه یورش می‌برد. ما انتقام شهدای خود را خواهیم گرفت. همگی می‌دانیم که دشمن از هر طریق ناروا حمله انجام می‌دهد، اما تنها قول ما مقاومت است.»

سپس، مشخصات شهدا قرائت گردید و به خانواده‌هایشان تحویل داده شد و پیکر هر سه شهید با هلهله‌ و شعار به‌خاک سپرده شدند.