در عملیات‌های منبج و تل تمر: ۱۴ سرباز ترکیه و تبهکاران وابسته به آن کشته شدند

نیروهای ق‌س‌د اعلام کردند که علیه حملات دولت اشغال‌گر ترکیه عملیات انجام داده‌اند و ۱۴ سرباز ترکیه و تبهکاران وابسته به آن کشته و ۱۰ سرباز نیز مجروح شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) در سایت رسمی خود اعلام کرده است که نیروهایشان علیه مواضع و سنگرهای دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در مناطق اشغالی عملیات انجام داده‌اند.

در ادامه‌ی بیانیه ذکر شده است: «در چارچوب حق دفاع مشروع و در پاسخ به حملات دولت اشغال‌گر ترکیه، نیروهای ما چندین عملیات علیه اشغال‌گران انجام دادند. در این عملیات‌ها، مراکز و پایگاه‌های دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در بسیاری از مناطق شمال و شرق سوریه مورد هدف قرار گرفته‌اند.

در ۲۷ دسامبر ساعت ۱۱:۰۰ صبح، نیروهای ما در روستای عزیزیه‌ در واقع در شهرک تل تمر علیه پایگاه‌ دولت اشغال‌گر ترکیه عملیات انجام دادند. بر اساس اطلاعات تایید شده توسط نیروهای ما، در این عملیات ٨ سرباز ارتش ترکیه کشته و ۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.

در همان روز انجمن نظامی منبج یک پایگاه دولت اشغال‌گر ترکیه را در روستای چَتَل در نزدیکی روستای صیاده‌ در شمال منبج را بمباران کردند. در نتیجه ۴ تبهکار دولت ترکیه کشته و ۴ سرباز دیگر نیز زخمی شده‌اند و در روستای محسنلی در شمال شهر منبج یک پایگاه دولت اشغال‌گر ترکیه مورد هدف قرار داده و در نتیجه ۲ تبهکار کشته و ۲ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.»

براساس این بیانیه، در تمامی این عملیات‌ها ۱۴ سرباز ترکیه و تبهکاران وابسته به آن کشته و ۱۰ سرباز نیز مجروح شده‌اند.