در منبج برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان چادر برپا شد

در چارچوب کارزار جهانی که در ۱۰ اکتبر تحت عنوان «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل‌ سیاسی برای مسئله‌ی کورد» آغاز شده بود، در منبج خیمه برپا شد.

سازمان جنبش جوانان انقلابی سوریه شعبه‌ی منبج، با هدف حمایت از کارزار  «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل‌ سیاسی برای مسئله‌ی کورد» فعالیت برپا کردن خیمه آغاز شد.

اعضای اداره‌ی مدنی دمکراتیک، کمیته و موسسات، سلزمان‌های مدنی، مجلس شهر و روستا و ریش سفیدهای عشیره‌ها در این فعالیت شرکت داشتند.

عضو سازمان جنبش جوانان انقلابی سوریه شعبه‌ی منبج، حسین بگاری‌، گفت: «خلق‌های شمال و شرق سوریه، تروریسم داعش را شکست دادند و امروز نیز به سبب فکر و فلسفه‌ی رهبر عبدالله اوجالان، مقاومت را فرا گرفته‌اند. با این عزم و روحیه‌‌ی مبارزاتی که به دست آورده است، در برابر دشمن خلق می‌جنگد. همزمان در برابر دولت اشغال‌گر ترکیه مقاومت می‌کند.»

همچنین گفت: «ما به عنوان جوانان پیرو رهبر عبدالله اوجالان، تلاش می‌کنیم، اندیشه‌ی ملت دمکراتیک را ترویج دهیم و برای آزادی جسمانی رهبرمان مقاومت را گسترده کنیم.»

سپس فیلمی درباره‌ی‌ توطئه‌ی بین‌المللی و هدف دولت سرمایه‌داری‌ در این توطئه و همچنین مقاومت رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در امرالی به نمایش در آمد.

در خیمه دفاعیات رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان عرضه شدند. این فعالیت، با شرکت رهبران عشیره‌ها، اعضای سازمان‌ها، کمیته‌ی زنان، نیروهای امنیت داخلی و چندین سازمان و صدها تن از ساکنین شهر و روستاها به پایان می‌رسد.