در منبج برای فرمانده محمد هوران مراسم ترحیم برگزار گردید

یکی از فرماندهان مجلس نظامی منبج، محمد هوران (ابو جوان) در ۲۴ نوامبر طی حمله‌ی دولت اشغال‌گر ترکیه به شهادت رسید. برای این فرمانده مراسم ترحیم برگزار شد.

یکی از فرماندهان مجلس نظامی منبج، محمد هوران (ابو جوان) در ۲۴ نوامبر طی حمله‌ی دولت اشغال‌گر ترکیه به شهادت رسید.

ساکنین منبج و روستاهای اطراف آن، اعضای اداره‌ی مدنی دمکراتیک منبج و مجلس خانواده‌ی شهدا، امروز به صورت دسته جمعی به مراسم ترحیم فرمانده‌ی مجلس نظامی منبج، محمد هوران رفتند و به خانواده‌ی وی تسلیت گفتند.

مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا آغاز شد. سپس محمد خیر شیخو ریاست مشترک مجلس اداره‌ی منبج و روستاهای اطراف آن سخنرانی کرد و گفت: «خیانت بسیار زشت است. لازم است جنایتکاران به این سخن گوش کنند، آن‌هایی که به خانواده و سرزمینشان خیانت می‌کنند، بدانند که تاریخ آنان را مورد بازخواست قرار خواهد داد.»

محمد خیر شیخو در ادامه‌ی سخنانش گفت: «شهدایمان به صفوف نامیرایان پیوستند، هر انقلابی قهرمانان خود را دارد، انقلاب ما هر روزه قهرمان می‌بخشد‌.»

همچنین محمد العیدو مدیر مجلس خانواده‌ی شهدا گفت: «شهید برای آزادی این سرزمین و حفاظت از آن، خود را فدا کرد. شهدا به صورت مستمر در قلب ما زندگی می‌کنند. به آنان قول می‌دهیم که راهشان را ادامه خواهیم داد.

پس از سخنرانی‌ها شهادت‌نامه‌ی شهید محمد هوران قرائت شد و به خانواده‌اش تقدیم شد.