علیه انزوا و جنایات اشغال‌گران ترکیه, در منبج تظاهراتی برگزار شد

اتحادیه زنان جوان در منبج و اطراف آن در محکومیت انزوای علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و جنایات دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن علیه زنان و کودکان در مناطق اشغالی، تظاهراتی برگزار کردند.

این اعتراض در کنار میدان میزان در مرکز شهر منبج، برگزار شد. اعضای اتحادیه، دفتر انجمن زنان زنوبیا، احزاب سیاسی، مجالس و ریش سفیدها، سازمان‌های جامعه مدنی، کمیته‌ی جوانان و ورزش در این مراسم شرکت داشتند.

در این اعتراض، بیانیه‌ای توسط زوحا‌ احمد، عضو اتحادیه‌ی زنان جوان قرائت شد. در ابتدا وی گفت: “همه‌ی‌ ما اینجا هستیم تا اقدامات تروریستی اخیر علیه زنان و کودکان در عفرین را محکوم کنیم، به ویژه در روزهای اخیر، جنایات غیر انسانی علیه زنان در عفرین از طریق هدف‌گیری غیراخلاقی مانند تجاوز و آدم‌ربایی و غیره افزایش یافته است”.

در ادامه گفت: "انزوای علیه رهبر عبدالله اوجالان، ادامه‌ی توطئه‌هایشان علیه خلق خاورمیانه در شخص رهبر عبدالله اوجالان است."

این اتحادیه انزوای شدید علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را رد کرد و تاکید کرد: "به مبارزه خود علیه این انزوا ادامه خواهیم داد تا زمانی که آزادی جسمی برای رفیق زنان، کسی که زن را به عنوان پایه‌ای برای ساختن، توسعه و گسترش پروژه‌ی‌ ملت دموکراتیک، که آزادی را برای تمام زنان جهان به ارمغان می‌آورد، ادامه خواهیم داد."

همچنین گفت:"ما از مرکز منبج به جهان و تمامی دشمنان بشریت پیام می‌فرستیم و به آنها می‌گوییم: “تا زمانی که آزادی تمام زنان به دست نیاید ما رازی نشده و متوقف نمی‌شویم."

در پایان بیانیه ضمن بیان تعهد به رهبر خلق کورد عبدالله اوجلان تاکید شد: : "خلق و زنان ما به مبارزه خود علیه ظلم، برده‌داری و هر آن‌چه که به آزادی زنان آسیب می‌زند ادامه خواهند داد. ما راه شهدای آزادی را تا پیروزی ادامه خواهیم داد."