در قامیشلو پیکر دو شهید بە‌خاک سپرده شد

در مراسم خاکسپاری پیکر دو شروان وظیفه‌ی دفاعی، اهالی شهرک‌های تل براک و تل حمیس تاکید کردند که مبارزات و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

دیروز صدها نفر از دو شهرک تل براک و تل حمیس از توابع کانتون قامیشلو در قبرستان شهدای تل حمیس گرد هم آمدند تا در مراسم خاکسپاری پیکر دو شهید نیروهای وظیفه‌ی دفاعی، بشیر جمعه عبید و حیدر حمید هلال که در ۸ م جولای در زمان انجام وظیفه در تل براک شهید شده بودند، شرکت کنند.

پس از رسیدن کاروان به قبرستان، حاضرین به احترام شهدا یک دقیقه سکوت کردند. سپس فرمانده ق.س.د در تل براک، دمهات حسکه،  به نقش با ارزش شهدا اشاره کرد و گفت: " این امنیت نتیجه خون شهداست".

دمهات حسکه  از خلق منطقه درخواست نمود، در مقابل توطئه‌های ترکیه برای شکستن اراده خلق‌های مقاومتگر هوشیار باشند. او گفت: از اهدافمان برای آزادی و پیروزی بر اشغالگران عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

در ادامه رئیس‌مشترک خانواده شهدای تل براک وعد خلیوی گفت: جسم شهدا از میان ما می‌رود. آنها از میهن خود، با خونشان دفاع می‌کنند و همه چیز خود را برای میهن خود فدا می‌کنند.

وعد خلیوی  عهد خود را برای مبارزات و ادامه ی راه شهدا و برای دفاع از دستاوردهایی که با خون شهدا به دست آمدهاند، تکرار نمود.

در پایان مشخصات هر دو شهید قرائت شده و به خانواده هایشان سپرده شد. سپس پیکر آنها در قبرستان شهدای تل حمیس به خاک سپرده شد.