در رقه برای حمایت از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) راهپیمایی برگزار شد

خلق‌های رقه برای صیانت از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) راهپیمایی برگزار کردند و اعلام کردند، نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) سپری علیه تمامی تهدیدات و خیانت‌هاست.

ساکنین رقه و اعضای سازمان‌ها و موسسات زنان، جوانان و مردم غیرنظامی، احزاب سیاسی، شیخ و ریش سفیدان، در مقابل مقر مجلس عمومی این شهر تجمع کردند و پرچم نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) و عکس شهدای عملیات “تقویت امنیت” برافراشته شد.

این راهپیمایی از مقابل مقر مجلس عمومی آغاز شد و به سوی چهارراه نعیم حرکت کردند. در آن‌جا، عضو مجلس خانواده‌ی شهدا، سمیره‌ العابد گفت: “ما امروز با افتخار این‌جا حضور داریم تا وفاداری خود را به نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) تاکید کنیم، این نیروها شجاعت خود را در برابر تروریست‌ترین سازمان به تمامی جهان نشان دادند.

توطئه علیه نیروهای ما، پافشاری و‌ مقاومت در برابر اجرای ارزش‌ها و قوانین را افزایش می‌دهد. فتنه‌ی دیرالزور توسط دشمن با هدف انهدام خط مبارزه‌ی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) انجام شد. اما ما مطمئن هستیم که تمامی توطئه‌ها به لطف سپر ملی شکست خواهند خورد”.

سپس شیخ طائفه‌ی الصبخه، ترکی السوان‌، گفت: “از طرف خودم و شیخ و ریش سفیدان طوائف رقه، به نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) درود می‌فرستیم که در برابر تمامی حملات و خیانت‌ها علیه شمال و شرق سوریه، سپر قدرتمندی هستند”.

السوان‌ در ادامه گفت: “آن‌هایی که شمال و شرق سوریه سعی در ایجاد آشوب و فتنه دارند، به اهداف خود نمی‌رسند”.

راهپیمایی با شعار “با جان و دل، همراه تو هستیم ای نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)” پایان یافت.