در شهبا توطئه‌ی بین‌المللی محکوم گردید

در شهبا با راهپیمایی گسترده توطئه‌ی ۹ اکتبر علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان محکوم شد.

 در شهبا با راهپیمایی گسترده توطئه‌ی ۹ اکتبر علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان محکوم شد. هزاران نفر از ساکنین عفرین و‌شهبا در این راهپیمایی شرکت کردند. در راهپیمایی پرچم رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، حزب کارگران کوردستان (پ‌ک‌ک)، کنگره ستار، سازمان خانواده‌ی شهدا و جنبش جوانان برافراشته شد. جمعیت حاضر در راهپیمایی شعار «زنده باد رهبر آپو» و «بدون رهبر زندگی میسر نیست» را سردادند.

پس از ادای احترام به شهدا، مدیر کنگره ستار در عفرین و کانتون شهبا، نجاح حسن و مدیر اتحاد زنان ایزدی، سوعاد حسو سخنرانی کردند و یاد شهدای مبارزات را گرامی داشتند و توطئه‌ی بین‌المللی را محکوم کرد.

مدیر کنگره ستار در عفرین و کانتون شهبا، نجاح حسن، تفکر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان امید زندگی آزاد برای تمامی خلق‌های تحت ستم است.

«انجام حملات بر منطقه ادامه‌ی توطئه‌ی ۹ اکتبر است»

نجاح حسن، حملات اشغال‌گری به شمال و شرق سوریه را محکوم کرد و گفت: «حملات واقع بر منطقه ادامه‌ی توطئه‌ی ۹ اکتبر است. به عنوان ساکنین شمال و شرق سوریه علیه تمامی توطئه‌ها می‌ایستیم. مبارزه را تقویت کرده و آزادی فیزیکی رهبر آپو را محقق خواهیم کرد.»

«تا زمان آزادی رهبر آپو، ما به مبارزه ادامه خواهیم داد»

همچنین مدیر اتحاد زنان ایزدی روژآوا، سوعاد حسو، به فکر و فلسفه‌ی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در روشن کردن راه جامعه‌ی ایزدی اشاره کرد و گفت: «به عنوان جامعه‌ی ایزدی در شهبا، تا آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و آزادی آزادی فیزیکی رهبر آپو را محقق کنیم، به صورت مستمر به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد.»

این فعالیت اعتراضی با درود فرستادن به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان پایان یافت.