دستگیری ۶ تبهکار داعش در دیرالزور

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای امنیت داخلی روژآوا اعلام کرد که در یک عملیات ویژه، ۶ تبهکار داعش در غرب دیرالزور دستگیر شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آنان در یک عملیات ویژه ۶ تبهکار یک باند داعش را در غرب شهر دیرالزور دستگیر کردند.

در بیانیه این جزئیات مطرح شده است:

«نیروهای ویژه ما در بامداد ۲۲ اکتبر در یک عملیات ضربتی در غرب شهر دیرالزور یک باند داعش را متلاشی نموده و ۶ تبهکار را که در حملات تروریستی شرکت داشتند، دستگیر کردند.

پس از تحقیقات و اقدامات جمع‌آوری اطلاعات که توسط نیروهای ما در اداره امنیت عمومی درباره هسته‌های داعش که در کشتار و انفجار نقش دارند انجام شد، نیروهای ضد ترور (هات) ما به همراه افرادی که در آژانس‌های ارتباطی مرتبط با باند داعش فعالیت می‌کنند، محل اختفای تبهکاران را شناسایی کرده و در یک عملیات موفق ۶ تبهکار باند را دستگیر نموده و سلاح و مهمات همراه آنان را نیز کشف و ضبط نمودند که شامل موارد زیر بود:

۲ قبضه کلاشینیکف

۱ قبضه برنو

۱ قبضه سلاح شکاری

۴ سری رخت و حمایل و ۲ قبضه کلت

۲ قبضه سلاح سرد

یک قبضه کلت M9

۱۴ عدد شارژر

پرچم داعش

۲ عدد نارنجک

۱ دستگاه دوربین

مقادیر زیادی فشنگ کلاشینیکف

نیروهای ما به نظارت بر مکان‌هایی که اثرات تبهکاران در آن‌ها یافت می‌شود، ادامه می‌دهند و نیروهای ما همچنین از همه مردم خود می‌خواهند که هرگونه فعالیت مشکوکی را که صلح و امنیت مناطق ما را هدف قرار می‌دهد، گزارش دهند.»