«دولت ترکیه با حملاتش درصدد احیای داعش است»

سخنگوی نیروهای امنیت داخلی شمال‌وشرق سوریه؛ علی الحسن اظهار داشت که دولت اشغالگر ترکیه با حملاتش به شمال‌وشرق سوریه درصدد احیای داعش است.

دولت اشغالگر ترکیه با هواپیماهای جنگی و پهبادهایش مراکز خدماتی و زیربنایی و مناطق مسکونی شمال‌وشرق سوریه را بمباران می‌کند. علی الحسن سخنگوی نیروهای امنیت داخلی شمال‌وشرق سوریه درباره حملات دولت اشغالگر ترکیه با خبرگزاری فرات گفتگو نمود.

علی الحسن اعلام داشت که از ۲۳ دسامبر دولت اشغالگر ترکیه به‌طور منظم مناطق شمال‌وشرق سوریه را توسط پهبادهای کشف بمباران می‌کند و افزود: «دولت اشغالگر ترکیه بیمارستان‌ها، مراکز خدماتی و نیروهای امنیت داخلی را هدف قرار می‌دهد. قامشلو، کوبانی، روستاهای اطرافش و جاده اصلی عامودا توسط هواپیماهای دولت اشغالگر ترکیه بمباران شدند.»

علی الحسن عنوان کرد که دولت ترکیه با هدف‌گرفتن مناطق شمال‌وشرق سوریه در تلاش است تا هسته‌های مخفی داعش را احیا نماید و آورد: «با این حملاتش درصدد شکست و به‌سقوط کشاندن مناطق شمال‌وشرق سوریه است. ما تلاش‌هایمان را برای تامین امنیت در تمام مناطق شمال‌وشرق سوریه افزایش می‌دهیم. ما به تعهداتمان برای تامین آسایش و امنیت در منطقه پایبندیم. همواره در برابر تمام حملات تروریستی که این منطقه را هدف قرار دهد، با قدرت ایستادگی می‌کنیم.»