دولت ترکیه در عفرین ۳ نفر دیگر را ربود

استخبارات دولت اشغالگر ترکیه در عفرین ۳ نفر دیگر را ربود.

طبق اطلاعات بدست آمده از منابع محلی، استخبارات دولت اشغالگر ترکیه، مورخ ۱۲ جولای، صالح رشید گوریلو ۲۰ ساله و محمد خلیل حاج قنبر ۲۴ ساله که اهل روستای خِلالکا از توابع منطقه بلبل می‌باشند را ربوده است.

آن منابع اعلام کردند که دلیل این ربایش‌ها نیز برافروختن آتش نوروز می‌باشد که ۳ ماه از آن گذشته است، آنان همچنین بیان داشتند که برای آزادی آنان باج خواسته شده است.

دو بار باج خواستند

پس از اینکه خانواده‌ها باج دادند،‌ تبهکاران ‌«پلیس نظامی» دولت اشغالگر ترکیه آن جوانان را آزاد کرده و سپس دوباره همان جوانان را ربود تا دوباره از خانواده باج بگیرد.

منابع دیگر نیز ابراز کردند که تبهکاران ‌«پلیس نظامی» شهروندی به نام محمد حسن سیدو ۴۰ ساله را که به همراه پدر خود به حلب مهاجرت کرده اتس،‌ پس از گذشت ۲ هفته از بازگشتش به روستای خود در کیل‌ایبو از توابع شهر ماباتا، ربوده شده است.

همچنین آن منابع اشاره داشتند که سیدو به شعبه ‌«پلیس‌های لشکری» مراجعه کرده تا اسامی کودکان و همسر خود که در حلب بسر می‌برند را ثبت کند تا آنان نیز به روستا برگردند، اما او در همان جا ربوده شده و ۴۰ روز است که سرنوشت او نامعلوم است.

جنایت دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش علیه انسانیت و حتی طبیعت عفرین ادامه دارد. اشغالگری می‌خواهد با این جنایات،‌ دموگرافی عفرین را تغییر دهد و اهالی اصیل آن منطقه را به کوچ اجباری وادارد.