دولت ترکیه در مابتا سه فرد را ربود

سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه اعلام کرد، دولت اشغال‌گر ترکیه در روستایی در منطقه‌ی مابتا واقع در عفرین سه فرد را ربوده است که یکی از آن‌ها زن است.

 سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه اعلام کرد، تبهکاران تحت عنوان ‘پلیس نظامی’ به منازل شهروندان روستای ‘میرکان‌’ واقع در منطقه‌ی مابتا در کانتون عفرین اشغالی و سه فرد را ربوده‌اند.

همزمان براساس اطلاعات این سازمان نام افراد ربوده شده از این قرار است؛ فهیمه احمد طاهر (۲۵ ساله)، محمد احمد مصطفی حاجی (۴۰ ساله) و عبدو عزت (۳۰ ساله).

این نیز عنوان شده است که تبهکاران تحت عنوان ‘پلیس نظامی’ این سه شهروند را به مرکز خود واقع در شهر عفرین انتقال داده‌اند و تاکنون از سرنوشت آن‌ها هیچ اطلاعی دردسترس نیست.

سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه به این اشاره کرده است که از ۱۴ فوریه‌ی ۲۰۲۱، تبهکاران ‘جبهه‌الشام’ وابسته به دولت اشغال‌گر ترکیه به روستای میرکان‌ یورش برده بودند، شهروندی را به نام ‘عبدو عزت’ را جلوی ‘شیرین رسول’ که همسر وی بوده و وی باردار نیز بوده است، شکنجه کرده بودند، به این دلیل شیرین رسول بیهوش شده و سپس در بیمارستان همراه دو فرزند خود در بیمارستان جان‌باخته بود.