حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق مسکونی ادامه دارد

حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق مسکونی در شمال و شرق سوریه ادامه دارد.

حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق مسکونی و زیرساخت‌های شمال و شرق سوریه ادامه دارد. حملات غروب دیروز به شرح زیر بوده است:

دریک

هواپیماهای دولت اشغالگر ترکیه منطقه امنیتی واقع در روستای کوچرات در شهرستان دریک را بمباران کردند. افراد زیادی زخمی شدند. برای مجروحین که به بیمارستان منتقل شدند، درخواست فوری به خون اعلام شد.

هواپیماهای جنگی همچنین یک چاه نفت را در روستای تقیل بقیل واقع در دریک بمباران کردند.

عین عیسی

ارتش اشغالگر ترکیه، مرکز منطقه عین‌عیسی و جاده‌ی اصلی M-4 را بمباران کرد.

تربه‌سپی

هواپیماهای جنگی ترکیه‌ی اشغالگر به پمپ بنزین عودا و گرده‌هول واقع در شرق تربه‌سپی حمله کردند. در پمپ بنزین عودا یک فرد به نام واصل حاصل محمد (۶۰ ساله) زمی شد.

تل تمر

روستاهای تل طویل، طویله و گوزیله واقع در غرب تل تمر و نیز روستای دیردارا واقع در شمال این منطقه با سلاح سنگین بمباران گردیدند.

کوبانی

دولت اشغالگر ترکیه روستاهای تل شیِر و خورخوره واقع در غرب کوبانی و روستاهای گوران و خربیسان در شرق این شهر را با سلاح سنگین بمباران کرد.

منبج

مرکز اطلاع‌رسانی شورای نظامی منبج اعلام کرد که دولت اشغالگر ترکیه روستاهای صیاده و الجات واقع در شمال منبج را بمباران کرده است.

شهبا

دولت ترکیه و مزدوران تبهکارش، منطقه تل رفعت، روستاهای شیخ عیسی، عین دقنه و بلونیه واقع در منطقه شهبا و نیز فرودگاه مینیخ را بمباران کردند.

عامودا

روستاهای چولدارا، هَرمه و شیخو واقع در منطقه عامودا بمباران شدند.

حسکه

ارتش اشغالگر ترکیه و مزدوران تبهکارش در منطقه زرگانه‌ی حسکه؛ روستاهای تل هرمل، اسدیه، مشرفه، زورآوا، تل جهان، روتان، زیگران و رابیاته را بمباران کردند.