تصویر

نیروهای آزادی‌بخش عفرین: یک سرباز و ۸ تبهکار دولت ترکیه کشته شدند

نیروهای آزادی‌بخش عفرین (ه‌ر‌ع) اعلام کردند که در جریان عملیات‌های ۱۳ تا ۱۷ اوت، یک سرباز و ۸ تبهکار ارتش ترکیه کشته و ۱۲ سرباز و تبهکار زخمی شدند.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین در خصوص عملیات‌های خود علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران آن در روزهای ۱۳ تا ۱۷ اوت بیانیه‌ای صلدر کردند.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین اعلام کردند که در این عملیات‌ها یک سرباز و ۸ تبهکار دولت اشغالگر ترکیه کشته و ۳ سرباز ترک و ۹ تبهکار زخمی شدند.

همچنین گفته شد: «در برابر حملات و سیاست‌های تجاوزکارانه دولت اشغالگر ترکیه و گروهک‌های تبهکار وابسته به آن، نیروهای ما در خطوط شِرَوا، ماره و باب عملیات مقتضی انجام دادند.»

در ادامه این بیانیه، اطلاعات زیر به اشتراک گذاشته شد:

«- در ۱۳ اوت، یک تبهکار وابسته به دولت اشغالگر ترک در عملیات تک تیراندازی و در خط ماره کشته شد.

- ۱۴ اوت، پایگاه‌های ارتش اشغالگر ترکیه در ماره و باب هدف عملیات ویژه قرار گرفت که در نتیجه آن یک سرباز کشته و ۳ سرباز دیگر زخمی شدند.

- در ۱۶ اوت، یک تبهکار در عملیات تک تیراندازی در خط ماره کشته شد.

- در ۱۷ اوت، یک حمله در خط شِرَوا انجام شد. طی این عملیات، در ابتدا نیروهای ما وارد مواضع دشمن شدند و تبهکاران را کشتند و همچنین مواضع را کاملا منهدم کردند. تبهکارانی که قصد فرار داشتند و در تونل‌ها پنهان شده بودند نیز مورد حمله قرار گرفتند. در نتیجه این عملیات ۶ تبهکار کشته و ۹ تبهکار زخمی شدند. همچنین یک قبضه اسلحه دوشکا نیز منهدم شد. از اجساد دشمن ۲ کیف، یک گوشی، یک ساعت و مدارک هویتی تبهکاران کشف و ضبط شد.»