HRE مشخصات ۲ شهید عفرین را اعلام کرد

نیروهای آزادی بخش عفرین مشخصات ۲ مبارز خود را که در عفرین به شهادت رسیدند، اعلام کردند و تاکید کردند که مبارزات شهدا را گسترده‌تر خواهند کرد.

عملیات‌های HRE

نیروهای آزادی‌بخش عفرین (HRE) بیانیه‌ای در خصوص شهادت دو تن از مبارزان خود در عفرین منتشر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: «قبل از هر چیز ما به خانواده‌های عزیز همرزمان کمال پیر و شهید کار خالد محمد و همه خلق وطن‌دوستمان تسلیت عرض می‌کنیم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «رفیق ما کمال پیر که فرزند عفرین مقاوم و سرکش است در منطقه رَجو در خانواده‌ای میهن‌دوست که با فرهنگ و هویت کوردی پیوند خورده به دنیا آمد. به گونه‌ای رشد کرد که مطابق با ماهیت و ذات واقعی خود باشد. با شروع انقلاب آزادی روژاوا، زمانی که رفیق ما هنوز جوان بود، با انقلاب پیوند خورد و در میانه انقلاب رشد کرد. به ویژه زمانی که با حمایت دولت اشغالگر ترکیه، تبهکاران النصره-داعش و مزدوران خونخوار مختلف به خلق ما حمله کردند، رفیق ما کمال پیر نیز به سمت خطوط نبرد حرکت کرد.

رفیق کمال می‌دانست که به برکت یک مبارزه قوی و با اراده زیاد می‌تواند از خلق در برابر حملات دشمن غاصب محافظت کند. او در این مراحل تجربه مهمی از جنگ به دست می‌آورد. رفیق کمال به یک مبارز نمونه در وطن ما تبدیل شد.

رفیق کمال هر روز بیشتر خود را در زمینه آموزش نظامی عمیق می‌کرد، در عین حال در زمینه فرهنگ و مسائل نظامی دانش بیشتری پیدا می‌کرد. او هر آنچه را که می‌آموخت با اطرافیانش به اشتراک می‌گذاشت. به دلیل این ویژگی‌های هوشمندانه و آگاهانه، او در میان همرزمان خود با آغوش باز و محبوبیت زیاد پذیرفته می‌شد.

پس از اشغال عفرین در سال ۲۰۱۸، همرزم ما به خط مقدم می‌پیوندد و همراه با رفقایش برای آزادی و عزت در برابر ارتش اشغالگر ترکیه و مزدورانش می‌جنگند.

رفیق ما کمال از روز پیوستن تا آخرین لحظه با آرزوها و اهداف بزرگ در راهپیمایی آزادی شرکت کرد. او جایگاه خود را در صفوف مقدم نبرد تثبیت کرد. با فداکاری همه وظایف و مسئولیت‌های خود را به اتمام می‌رساند.

همچنین ۷ سپتامبر در منطقه شرا عفرین شهروندی به نام خالد محمد در حمله وحشیانه دشمن در حالی که مشغول انجام کار بود به شهادت رسید و به شهید کار تبدیل شد. او در خانواده‌ای میهن‌دوست زندگی می‌کرد و به فرهنگ خود دلبسته بود. وی با این اصول کارهای بی‌نظیری برای خلق خود انجام داد تا مردم ما بتوانند به سرزمین خود بازگردند.

نام سازمانی: کمال پیر

نام و نام خانوادگی: لقمان حنان

نام مادر: امینه

نام پدر: رشید

محل و تاریخ شهادت: منطقه عفرین، ۷ سپتامبر ۲۰۲۴

*****

نام و نام خانوادگی: خالد محمد محمد

نام مادر:خالیه

نام پدر: محمد

محل و تاریخ شهادت: منطقه عفرین، ۷ سپتامبر ۲۰۲۴»