جنبش جوانان انقلابی‌:‌ دشمنان انقلاب می‌خواهند واقعیت را باژگون کنند

جنبش جوانان انقلابی سوریه در وبسایت رسمی خود درباره تلا‌ش‌های سیاهنمایی‌ که علیه جنبش آنان شکل می‌گیرد، بیانیه‌ای کتبی منتشر ساخت و بیان داشت که اتفاقات آتش زدن و ربودن به آنان مربوط نیست.

در این بیانیه اعلام شده است که جنبش‌ جوانان انقلابی سوریه با اتفاقات روبودن اشخاص هیچ ربطی ندارد. همچنین در این بیانیه اشاره شده است که یگانه هدف و کار و کنش‌های جنبش جوانان انقلابی در سوریه عملی ساختن آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، شکست دادن اشغالگری، خنثا کردن جنگ ویژه و مبارزه علیه تمام سیاست‌های ضد منطقه است.

محتوای این بیانیه به شرح زیر است‌:

‌«ما در مقطعی حساس و مهم قرار داریم. نیروهای هژمونیک با سیاست‌های کثیف خود می‌خواهند یکبار دیگر استیلای خود بر جهان را دوباره بدست آورند. همچنین آن نیروهای هژمونیک سیاست‌های پلید خود در کوردستان را به شیوه‌ای بی‌وقفه ادامه می‌دهند. انقلاب روژاوا، با پیشاهنگی جوانان آغاز شده و به ۱۲مین سال خود پا می‌گذارد.

جنبش جوانان انقلابی سوریه در مورد بنا کردن یک نگرش اخلاقی، آزادی‌خواهی و بنا کردن نیرویی خوددفاعی در منطقه،‌ دارای نقش مهمی است. جنبش جوانان انقلابی سوریه در سراسر شمال و شرق سوریه برای دفاع از خلق و دستاوردهای انقلاب از روزی که بنیانگذاری شده است و تا روزگار امروز ما مبارزه‌ای بی‌وقفه را ادامه داده است.

در ارتباط با رخدادهای ربودن اشخاصی، ما می‌بینیم که جنبش جوانان انقلابی، به هدف دشمنان انقلاب روژاوا، بخصوص دولت ترکیه و اشخاص خیانتکار مبدل شده است. با سیاست‌های سیاهنمایی خود در تلاشند که واقعیت را باژگون کنند تا خلق منطقه از جنبش جوانان انقلابی دور شوند. همچنین در مدت اخیر نام جنبش جوانان انقلابی سوریه را با برخی عملکردهای کثیف بمانند آتش زدن برخی مکان‌ها، ربودن برخی اشخاص و خشونت علیه عده‌ای در مناطق شمال و شرق سوریه لکه دار می‌کنند و به زبان می‌رانند. ما به شیوه‌ای کاملا قاطعانه اعلام می‌کنیم که این ادعاهای لکه‌دار کردن هیچ واقعیتی ندارند و دوباره بیان می‌داریم که هیچ ارتباطی میان جنبش جوانان انقلابی سوریه با این اعمال پلید وجود ندارد.

به مثابه جنبش جوانان انقلابی سوریه ما همیشه پیرو شهدای خود هستیم و برای دفاع از خلق‌ خود مبارزه می‌کنیم. همچنین ما هرگز تحت تاثیر جنگ روانی نیروهای هژمونیک و اشغالگر قرار نخواهیم گرفت. به مثابه جنبش جوانان انقلابی سوریه ما دوباره بیان می‌داریم که این ادعای پلید دور از واقعیت بوده و این اعمال بخشی از تلاش‌های نیروهای اشغالگر و خیانتکاران برای لکه‌دار کردن جنبش ما هستند. همچنین ما تمام جوانان سوریه را فرامی‌خوانیم که به تحت پیشاهنگی جنبش جوانان انقلابی سوریه خود را سازماندهی کنند و علیه اشغالگران و خیانتکاران مبارزه کنند.‌»