"جنگ آزادی را بە پیروزی ختم کنید"

احمد الجمیلی، رئیس مشترک جنبش جوانان انقلابی در منبج و اطراف آن، هدف از کمپین "جنگ آزادی را بە پیروزی ختم کنید" را حمایت از مبارزه آزادی‌خواهانه علیه فاشیسم و توطئه‌گران علیه اندیشه‌ی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان دانست.

امروز، جنبش جوانان انقلابی سوریه کمپینی را در منبج و اطراف آن با عنوان "با جان و اراده‌ی جوانان انقلابی، جنگ آزادی را بە پیروزی ختم کنید"، را آغاز کردند و با حمل مشعل و راهپیمایی از میدان میزان به سمت مقر جنبش در مرکز شهر رفتند.

در این باره، احمد الجمیلی، رئیس مشترک جنبش جوانان انقلابی در منبج و اطراف آن به آژانس خبری ما اعلام کرد: “هدف از این کمپین مبارزه با فاشیسم ترکیه، در چارچوب مجموعه‌ای از کمپین‌ها، فعالیت‌ها و راهپیمایی‌ها علیه فاشیسم، توطئه‌گران مخالف منطقه و اندیشه‌ی رهبر عبدالله اوجالان و گریلا است”.

همچنین الجمیلی گفت: “ما به عنوان جنبش با اندیشه‌ی رهبر اوجالان زندگی می‌کنیم و بر این اساس می‌جنگیم. ما به کمپین روی آورده‌ایم زیرا موفقیت را در آن می‌بینیم. این کمپین به منبج محدود نمی‌شود، بلکه به شمال و شرق سوریه و تمامی جاهایی که مشی سیاسی ملت دموکراتیک در آن زندگی می‌کند، گسترش خواهد یافت”.

در پایان الجمیلی گفت: “ما از طریق کمپین‌های خود در برابر فاشیسم ترکیه مقاومت می‌کنیم و به هدف خود که آزادی فیزیکی رهبرمان عبدالله اوجالان است، دست خواهیم یافت”.