جوانان عفرین و شهبا علیه انزوای حاکم بر رهبر خلق کورد تظاهرات کردند

امروز، جنبش جوانان انقلابی سوری در کانتون عفرین و شهبا علیه انزوای حاکم بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان تظاهراتی را در شهرک فافین در کانتون شهبا، سازمان دادند.

صدها عضو این جنبش، در جاده‌ی مابین شهرک فافین و اردوگاه برخودان در کانتون شهبا برای برگزاری تظاهراتی علیه انزوای حاکم بر رهبر خلق کورد تجمع کردند.

تظاهرات کنندگان عکس رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و پرچم جنبش جوانان انقلابی و اتحادیه‌ی زنان جوان را برافراشتند.

تظاهرات با شعار تقدیر و ستایش کردن مقاومت زندان امرالی و محکومیت انزوای تحمیلی به سوی اردوگاه برخودان حرکت نمود.

 با رسیدن به اردوگاه برخودان، تظاهرات کنندگان برای ادای احترام به شهدا یک دقیقه سکوت کردند، سپس عضو جنبش جوانان انقلابی در کانتون عفرین و شهبا، زلال عبدو، انزوای تحمیلی و نامه‌های تهدیدآمیز علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را محکوم کرد و گفت: “ما جوانان رهبر آپو، انزوای تحمیلی بر رهبر و سکوت بین‌المللی در رابطه با وجود تهدید به قتل را تهدید می‌کنیم”.

همچنین زلال عبدو سکوت بین‌المللی در رابطه با انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را محکوم کرد و گفت: “لازم است بنیادهای مربوطه با حقوق بشر که از بشریت سخن می‌گویند، به مسئولیت خود در قبال رهبر ما عمل کنند که تمامی زندگی خود را وقف آزادی خلق‌های ستمدیده کرده است”.

در پایان تاکید کرد: “ما به عنوان جوانان انقلابی رهبر آپو، فعالیت انجام داده و وارد عرصه‌ها می‌شویم تا آزادی جسمانی رهبر و انزوای حاکم بر رهبر را محکوم می‌کنیم”.