جودی عگید شروان ی.پ.ژ در حمله‌ی هوایی دولت ترکیه به شهادت رسید

مرکز رسانه و مطبوعات ی.پ.ژ اعلام کرد، در پی حمله‌ی پهپادی ارتش اشغال‌گر ترکیه در ۱۱ می، شروان نیروهای آن‌ها به نام جودی عگید (توگبا کاراکوچ) به شهادت رسیده است.

مرکز رسانه و مطبوعات یگان‌های مدافع زنان (ی.پ.ژ) اعلام کرد که یکی از شروانان آن‌ها به نام توگبا کاراکوچ به شهادت رسیده است.

در این اطلاعیه آمده است: “رفیقمان توگبا کاراکوچ معروف به جودی عگید در سال ۱۹۹۵ در یک خانواده‌ی میهن دوست در شهر آمد به دنیا آمد. دو برادرش قبلا در جنبش آزادی کوردستان شرکت کرده بودند، این نیز تاثیر زیادی بر رفیقمان گذاشت و در سال ۲۰۱۳ به طرف کوه‌های کوردستان آمد و سپس بعد از حمله‌ی تبهکاران داعش به روژآوای کوردستان رفت و در صفوف ی.پ.ژ به مبارزه ادامه داد”.

همچنین در این اطلاعیه اشاره شده است: “رفیق ما جودی عگید در ۱۱ می در پی حمله پهپادی توسط دولت اشغال‌گر ترکیه به شهادت رسید. دولت اشغال‌گر ترکیه با هدف نابودی پیشگامان انقلاب زنان در روژآوا دست به چنین حملات ناجوانمردانه‌ای می‌زند”.

در پایان نیز آمده است: “قولی که به شهدا داده‌ایم، با تعهد بر این قول که به شهدای آزادی خلق‌ها دداده‌ایم‌ و با با تضمین آینده‌ای آزاد محقق خواهد شد. ما به خانواده‌ی میهن دوست کاراکوچ و تمامی خلق سرافرازمان که از آزادی صیانت می‌کنند، تسلیت می‌گوییم. گرفتن انتقام، تحقق وعده‌ی ماست.

هویت رفیق شهیدمان به شرح زیر است:

لقب: جودی عگید

نام و نام خانوادگی: توگبا کاراکوچ

نام مادر: موزین

نام پدر: محمد صادق

محل تولد:١٩٩٥/آمد

زمان و مکان شهادت: ٢٠٢٣/٥/١١ چلبیە”.