خانواده‌ی شهدا: در مقابل اشغالگری و خیانت از کوردستان دفاع کنید

خانواده شهدا در حلب به حمله اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه به پشتیبانی پ.د.ک اعتراض کرده و اعلام کردند؛"در مقابل اشغالگری و خیانت که از کوردستان دفاع کنید."

در کوردستان و سرتاسر جهان کوردها به میدان‌ها آمده و حمله اشغالگرانه دولت ترکیه با پشتیبانی پ.د.ک را محکوم کردند. مادر شهدا در حلب به حمله دولت ترکیه به پشتیبانی پ.د.ک اعتراض کرده و اعلام نموده‌اند،"در مقابل اشغالگری و خیانت از کوردستان دفاع کنید."

'خیانت به پ.د.ک پایان خواهد داد'

دایه روشینا خلو به حمله اشغالگرانه و خیانت پ.د.ک اعتراض کرده‌ و گفت:"ما تا پایان از نیروهای گریلا پشتیبانی می‌کنیم. خیانت به پ.د.ک پایان خواهد داد. دولت اشغالگر ترکیه دشمن همه کوردها است. باید پ.د.ک هوشیار شده و دست از خیانت بردارد. هرچه هم که رخ دهد، مقاومت گریلا براساس فکر و اندیشه رهبر آپو به پیروزی خواهد رسید. باید همه کوردها به خیابان آمده و در مقابل اشغالگری و خیانت از کوردستان دفاع کنند."

'حمله و اشغالگری شکست خواهد خورد'

شهروندی با نام هوشمین ددو به مقاومت گریلاهای ه.پ.گ سلام و درود فرستاد و گفت؛"به‌جای آنکه همه کوردها علیه اشغالگری متحد شده و از کوردستان دفاع کنند، خانواده بارزانی از اشغالگران پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه امروز پیشمرگه‌های پ.د.ک همراه با دولت ترکیه جنگ با گریلاهای آزادی و کوردها را آغاز نموده‌اند. ما به‌عنوان خانواده‌های شهدا به مقاومت گریلا سلام می‌فرستیم. قطعا این حملات اشغالگرانه شکست خواهند خورد."

'پ.د.ک به درازای تاریخ خود به کوردها خیانت کرده است'

یک شهروند دیگر به آنان رمزی بکری نیز خیانت پ.د.ک را محکوم کرد و گفت؛"خیانت پ.د.ک چیز تازه‌ای نیست. در طول تاریخ آن‌ها همیشه به خلق کورد خیانت کرده‌اند. باید پ.د.ک به خوبی بداند همکاری با دشمن به آن‌ها پایان خواهد داد. باید در هر جایی کوردها علیه خیانت خانواده بارزانی به خیابان‌ها آمده و خیانت آن‌ها را رسوا و محکوم نمایند."