خلق به صورت گسترده بە خیمه‌ی ترحیم ۲ شهید رفتند

صدها نفر برای ابراز تسلیت به خیمه‌ی ترحیم علی عثمان و اروهان محو که طی حمله‌ی دولت اشغال‌گر ترکیه در ۹ اکتبر به شهادت رسیده بودند، رفتند.

مجلس خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی فرات، برای ۲ شهید نیروهای مبارزه با مواد مخدر، علی محمد عثمان و اورهان حسین محو که طی حمله‌ی دولت اشغال‌گر ترکیه در ۹ اکتبر به شهادت رسیده بودند، خیمه‌ی مراسم ترحیم برپا کردند.

این خیمه در میدان شهید عگید در شهر کوبانی برپا شد، صدها ساکن این شهر، اعضای سازمان‌ها و نیروهای امنیت داخلی در این مراسم شرکت نمودند.

در خیمه عکس شهدا و عکس رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان قرار داده شده بود.

پس از قدردانی و ادای احترام به شهدا، ریاست مشترک منطقه‌ی فرات، بوزان خلیل، به خانواده‌ی شهدا تسلیت گفت و به حملات سنگین دولت اشغال‌گر ترکیه اشاره کرد.

یکی از اعضای اجرایی کنگره‌ ستار منطقه‌ی فرات، ماجده‌ حسو، گفت: «شهدا برای آزادی خلق کوردستان جان خود را فدا کردند. می‌دانیم که این ماه، ماه توطئه است. این حمله نیز ادامه‌ی توطئه‌ است. اما تا پایان به مبارزه ادامه می‌دهیم.»

به نمایندگی از احزاب سیاسی، عضو کمیته‌ی مرکزی حزب دمکرات کورد سوریه (پ‌د‌ک‌س)، گلو عیسی، به خانواده‌ی شهدا تسلیت گفت. به این اشاره کرد منطقه در وضعیت حساس قرار دارد، گفت: «برای آزادی خلقمان در برابر دشمن مبارزه می‌کنم.»