خلق عفرین و شهبا حملات دولت ترکیه را محکوم کردند

هزاران شهروند در کانتون عفرین و شهبا طی انجام راهپیمایی گسترده حملات دولت اشغال‌گر ترکیه به شمال و شرق سوریه را محکوم کردند.

دولت اشغال‌گر ترکیه از ۲۳ دسامبر به‌ طور گسترده به زیرساخت‌های شمال و شرق سوریه حمله می‌کند. بر اثر این حملات ۸ نفر به شهادت رسیده و حدود ۲۰ نفر نیز مجروح شده‌اند. خلق کانتون عفرین و شهبا طی انجام راهپیمایی گسترده حملات دولت اشغال‌گر ترکیه به شمال و شرق سوریه را محکوم کردند.

هزاران نفر در منطقه‌ی احداس‌ تجمع کردند و با در دست داشتن عکس شهدا و تعدادی پلاکارد که بر روی آن شعارها و نوشته‌هایی برای محکومیت این حملات نوشته شده بود و با بالا بردن شاخه‌ی زیتون به سوی پارک ۴ آوریل راهپیمایی کردند.

جمعیت در پارک ۴ آوریل، برای ادای احترام به شهدای آزادی‌بخش یک دقیقه سکوت انجام دادند. جبرئیل مصطفی به نمایندگی از خلق عفرین و گلی محمد به نمایندگی از کنگره ستار به سخنرانی پرداختند و انجام حملات به شمال و شرق سوریه را محکوم نمودند، در بین سخنانشان از سازمان‌های‌ بین‌المللی درخواست کردند که در برابر این حملات سکوت نکنند و موضع خود را نشان دهند و از خلق درخواست کردند مقاومت را گسترش دهند. در این راهپیمایی یاد شهدا گرامی داشته شد و به خانواده‌هایشان ابراز تسلیت کردند.