خلق کوبانی: به حزب چپ سبز رای دهید

ساکنان منطقه فرات اعلام کردند، برای آزادی و برابری، خلق کورد لازم است به حزبشان یعنی حزب چپ سبز رای دهند و از جوانان باکور کوردستان و ترکیه خواستند برای ساختن یک جامعه دموکراتیک، مبارزه را آغاز کنند.

‘علیه استبداد بە خودتان رای دهید’

یک جوان اهل کوبانی به نام محمد محمد با بیان این‌که همه‌ی‌ جوانان قهرمان باید در مقابل دیکتاتوری، فاشیسم و ​​اشغال‌گری قیام کنند و گفت: “ما بر آزادی خود تاکید می‌کنیم، بنابراین خلق ما باید به حزب خود، حزب چپ سبز رای دهند. برای این‌که علیه بردگی سرمان را بالا بگیریم و برعلیه ظلم و ستم مقاومت کنیم و در برابر اشغال‌گری مبارزه کنیم، جوانان لازم است یک صدا به حزب چپ سبز رای دهند. ما باید با جان و دل رای‌ دهیم”.

‘برای آزادی زن به خودتان رای دهید’

 جوان دیگری به نام روژین مسلم از جوانان‌ باکور کوردستان خواست و گفت: “برای آزادی زنان، همه‌ی‌ زنان و جوانان باکور کوردستان باید به حزب چپ سبز رای دهند. لازم است قیام کنند حکومت را به زیر بکشند و هر چهار بخش کوردستان را متحد کنند، ما بر علیه فاشیزم قیام خواهیم کرد و فاشیسم را سرنگون خواهیم کرد و یک زندگی دموکراتیک را خواهیم ساخت.

 جوانی به نام بریوان موسی اعلام کرد، برای این‌که از شکنجه‌های زندان‌ها انتقام بگیریم، برای این‌که از ظلم و کشتارها، غارت، ویرانی و بردگی، انتقام بگیریم، لازم است جوانان ما به حزب چپ سبز رای دهند.

‘خلق ما باید به حضور در عرصه‌ها ادامه دهند’

 فتحی علی، مردی ریش سفید گفت: "همه باید رای دهند. به حزب چپ سبز برای از بین بردن بردگی رای دهید. والدین ما در باکور باید همیشه در عرصه‌ها حضور داشته باشند تا به آزادی دست یابند”.