خلق منطقه‌ی فرات بە خیمه‌ی مراسم شهدا رفتند

خلق منطقه‌ی فرات به خیمه‌ی مراسم ترحیمی که برای شهید دوزوان قاسمی (ثروت احمد) و شهید برچم کوبانی (عدنان شیخ محمد) و شهید محمد (محمد شیخ نبی) برپا شده بود، رفتند.

برای شهید نیروهای امنیت داخلی محمد (محمد شیخ نبی) در روستای چول‌ بگی، همچنین برای شهدای نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) دوزوان قاسمی (ثروت احمد) در روستای قاسمی و برچم کوبانی (عدنان شیخ محمد) در روستای برخباتان، خیمه برپا شد.

خلق با حضور گسترده‌ی خود برای تسلیت به این خیمه‌ها رفته و شعار «شهدا نمی‌میرند» را سردادند. پس از یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدا، در خیمه‌ی روستای چول‌ بگی، عضو اداره‌ی روابط امنیتی منطقه‌ی فرات، محمد قاسو‌ سخنرانی کرد و گفت: «ما هدف ‌و راه رفقای خود را ادامه خواهیم داد، هدف دولت اشغال‌گر ترکیه شکست دادن خلق کورد و ملت دمکراتیک است، ما نیز تا پایان راه رفقایمان را ادامه خواهیم داد.»

همچنین در خیمه‌ی روستای قاسمی، عضو اداره‌ی آکادمی خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی فرات، سلیمان سلیمان، گفت: «زمانی که شهید سلاح رفیق یا برادر خود را برمی‌دارد، هرگز انسان از این انقلاب نمی‌ترسد. زیرا قطعا پیروز خواهد شد. وقتی که خانواده می‌گویند ما اجازه نمی‌دهیم اسلحه‌ی شهید بروی زمین باقی بماند، این نشان می‌دهد، تنها راه مقاومت است. دشمن هر روز به امنیت و دست‌آوردهای خلق ما حمله می‌کند. اما تا زمانی که افرادی همچون دوزوان وجود داشته باشند، قطعا پیروز می‌شویم و دولت ترکیه و خیانت را شکست خواهیم داد.»

در روستای برخباتان، عضو مجلس کل حزب اتحاد دمکراتیک (پ‌ی‌د) در منطقه‌ی فرات، احمد خوجه، بر اهمیت حفاظت از دست‌آوردها تاکید کرد.

در این مراسم، شعار «شهدا نمی‌میرند» سرداده شد.