کمیته‌ی ابتکار زنان در منبج به کمپین مبارزه با مواد مخدر ادامه می‌دهد

دفتر زنان زنوبیا در شهر منبج و اطراف آن، سلسله نشست‌هایی در کمپ‌های روستای رسم‌الخزر در شرق شهر در قالب کمپین "بیایید با آگاهی و سازماندهی، زندگی خود را بهبود ببخشیم"، برگزار کردند.

در این باره، ریم درویش، یکی از اعضای کمیته ابتکار زنان در شهر منبج، اعلام کرد: "در تاریخ ۶ آوریل، ما یک کمپین هوشیاری را با شعار "بیایید با آگاهی و سازماندهی، زندگی خود را بهبود ببخشیم" با هدف افزایش آگاهی در میان تمام اقشار جامعه راه اندازی کردیم”.

همچنین  گفت: “این کمپین شامل ابعاد اجتماعی، بهداشتی و حقوقی است، هدف ما از این کمپین،  به طور کلی سازماندهی جامعه و طور خاص جوانان است، زیرا جوانان آینده سازان جامعه هستند”.

در ادامه‌ی سخنانش گفت: “دولت‌های متخاصم جنگی ویژه‌ای را علیه مناطق آرام مدیریت می‌کنند تا آن‌ها را از جوهر و اخلاق جامعه خالی کنند، این نیز با گرم کردن بازار مواد مخدر در مناطق آرام و سازمان‌یافته، به راه می‌اندازند. این مواد ضررهای فراوانی برای جامعه دارد و آن را به جامعه‌ای فاجعه بار و نااخلاقی تغییر می‌دهد، تا از این طریق بتوانند به راحتی آن‌جا را اشغال‌ کنند”.

 همچنین ریم خاطرنشان کرد: “از طرف خودمان به برگزاری جلساتمان برای گسترش آگاهی در بین تمام اقشار جامعه در شهر و اطراف آن ادامه خواهیم داد، تا با حمایت و هماهنگی همگان جامعه‌ای اخلاق مدار ایجاد کنیم”.