تصویر

‌«کوردها پیروز خواهند شد و خائنان شکست خواهند خورد»

حسینا احمد با بیان اینکه سیاست‌های نسل‌کشی علیه مردم کورد در حال انجام است، از خیانت حزب دمکرات کوردستان و همکاری آن با دولت ترکیه ابراز نارضایتی کرد. احمد گفت: «کوردها پیروز خواهند شد و دشمنان و همدستان آنها شکست خواهند خورد.»

دولت اشغالگر ترکیه به حملات خود به باشور کوردستان ادامه می‌دهد. در تمام حملات، پ‌د‌ک هم با دشمن همکاری می‌کند و هم بطور مستقیم علیه گریلاها می‌جنگد. حزب دمکرات کوردستان، دشمن وفاداران به آزادی کوردستان شده است. حسینا احمد یکی از اعضای اتحادیه روشنفکران کانتون جزیر در گفتگو با خبرگزاری فرات (ANF) در مورد خیانت پ‌د‌ک و همکاری آن با دولت اشغالگر ترکیه صحبت کرد.

باشور را به خاطر منافعش می‌فروشد

حسینا احمد با بیان اینکه روندی که طی می‌کنیم بسیار دشوار است، گفت: «همه نیروهای مسلط و دولت‌ها در حال اجرای طرح‌های نسل‌کشی علیه کوردها هستند. دشمن مردم کورد همیشه در حرکت و تکاپو است و هر کاری می‌کند تا سازماندهی مردم کورد را از بین ببرد. اما چیزی که من از آن بسیار متعجبم، این است که نقشه‌های کثیف علیه جنبش آزادی در باشور کردستان در حال توسعه است. مسئولین و اشغالگران هر چهار بخش کوردستان از گفت و گو با یکدیگر دست بر نمی‌دارند و همواره در صدد نابودی کوردها هستند. همانطور که مشخص است ائتلاف‌های اخیر بین دولت ترکیه، عراق و پ‌د‌ک شکل گرفت. آنها با هم اتاق‌های اطلاعاتی و نظامی را علیه پ‌ک‌ک تأسیس کردند.

مردم باشور باید موضع‌گیری خود را نشان دهند

جنبش آزادی پ‌ک‌ک نه تنها برای خودش، بلکه برای تمام ملت‌های چهار بخش کوردستان کار می‌کند. جنبش پ‌ک‌ک تمام فرصت‌های خود را برای نجات مردم بسیج می‌کند، صرف نظر از اینکه چه ملیتی مورد حمله قرار می‌گیرد. اما می‌توان گفت که حزب دمکرات کوردستان یک حزب خودفروش است. وقتی پرچم‌های دولت اشغالگر ترکیه در مناطق آنها برافراشته می‌شود، به وضوح نشان داده می‌شود که دوست آنها هستند. اما مردم باشور کوردستان باید موضع‌گیری کنند. زیرا حزب دمکرات کوردستان به خاطر منافع خود خاک باشور کوردستان را به دولت ترکیه می‌فروشد. ما کوردها در کل باید در برابر این سیاست‌های فاسد دولت‌های عراق، ترکیه و حزب دمکرات کوردستان مقاومت کرده و آنها را محکوم کنیم.»

تاریخ پ‌د‌ک روز به روز سیاه‌تر می‌شود

حسینا احمد با بیان اینکه دولت اشغالگر ترکیه طرفدار حزب دمکرات کوردستان نیست و تنها از آنها به عنوان سلاحی برای منافع خود استفاده می‌کند، ادامه داد: «حزب دمکرات کوردستان نیز به دولت ترکیه فرصت می‌دهد و برای خود احساس غرور می‌کند. حزب دمکرات کوردستان باید دست از این همکاری و خیانت بردارد. زیرا مردم دیگر آن را نمی‌پذیرند و در مقابل حزب دمکرات کوردستان می‌ایستند. ما جنگ با پ‌د‌ک نمی‌خواهیم، ​​ما می‌خواهیم پ‌د‌ک خودش را اصلاح کند. حزب دمکرات کوردستان به تبهکاران دولت اشغالگر ترکیه اجازه داده است تا وارد منطقه باشور شده و از آنجا به جنگ با گریلا بپردازند. این انسانیت نیست، شما در حال جنگ با خودتان هستید، نه جنگ با ما. تاریخ شما نیز هر روز سیاه‌تر خواهد شد و روزهایی فرا می‌رسد که حکومت پ‌دک را خائنی می‌نامند که با مردم خود می‌جنگید.»

حسینا احمد اظهار داشت که دولت اشغالگر ترکیه با گفتن «شما نماد مردم کورد هستید» پ‌د‌ک را فریب می‌دهد. وی در ادامه گفت: « حزب دمکرات کوردستان خود را حاکم خلق کورد می‌داند اما خود را فریب می‌دهد. متأسفانه حزب دمکرات کوردستان می‌خواهد به خاطر منافع خانوادگی و حزبی هر بلایی بر سر مردم خود بیاورد. در باشور کوردستان کوردها به دو جناح تقسیم شده‌اند. یک طرف از سیاست فاسد حزب دمکرات کوردستان حمایت می‌کند، در حالی که طرف دیگر مخالف آن است و برای حفظ ارزش‌های کوردی دست به هر کاری می‌زند. حزب دمکرات کوردستان با سیاست خود تلاش می‌کند مردم را تحت تأثیر قرار دهد، با کمک‌های مالی آنها را فریب می‌دهد و با کوردهای آزادیخواه مبارزه می‌کند.»

فرمان ۷۴م علیه ایزدی‌ها در مقابل چشمان حزب دمکرات کوردستان اجرا شد

حسینا احمد با بیان اینکه تاریخ ایزدی‌ها حقیقتاً تاریخ دردناکی است، گفت: «در باشور کوردستان نسل‌کشی ایزدی‌ها در مقابل چشمان حزب دمکرات کوردستان انجام شد، اما آنها هیچ کاری نکردند. مردم ایزدی هرگز در زندگی خود به کسی حمله نکرده و به کسی آسیب نرسانده‌اند، آنها بسیار آزادیخواه و صلح‌طلب هستند. من می‌خواهم از روژاوا پیامی بفرستم:' هر چقدر هم که قتل‌عام انجام دهید و بجنگید، آنها شکست نخواهند خورد چون ایزدی‌ها کوردهای اصیل تاریخ هستند. کوردها پیروز خواهند شد و دشمن شکست خواهند خورد. حزب دمکرات کوردستان همچنین باید بداند که همکاری آن با دولت ترکیه یک خیانت بسیار بزرگ و کثیف است.»